حضور ۶۳ نفر از کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا به طور رسمی افتتاح می‌شود و تنها ۶۳ نفر از نمایندگان کشورمان در مراسم رژه حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هادی رضایی اظهار کرد: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا سه شنبه دوم شهریور ساعت ۸ شب به وقت توکیو و ۱۵:۳۰ به وقت تهران به طور رسمی افتتاح خواهد شد که کاروان ورزشی ایران با ۶۳ ورزشکار و با پرچمداری زهرا نعمتی (پاراتیروکمان) و نورمحمد آرخی ( پارادوومیدانی) در این مراسم رژه خواهند رفت.

ایسنا نوشت؛ وی هم‌چنین با بیان این که مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک توکیو حتی مربیان، سرپرستان، رییسان فدراسیون‌های ورزشی، همراهان و... حضور نخواهند داشت و از طریق تلویزیون در دهکده بازی‌ها مراسم را دنبال خواهند کرد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پایان درباره وضعیت ورزشکاران حاضر در دهکده بازیها، اظهار کرد: کلیه ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها تمرینات تخصصی خود را پیگیری می‌کنند و تا به امروز تست کرونا کاروان ورزشی ایران منفی بوده و مشکل خاصی وحود ندارد. البته تیم تیراندازی و تعدادی از دوومیدانی کاران امروز وارد توکیو می‌شوند و گروه آخر از ورزشکاران که شامل پاراتکواندو، پاراکانو و تعدادی از ورزشکاران دوومیدانی است، روز چهارشنبه سوم شهریور و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه عازم توکیو خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید