اینتر با پیروزی پرگل فصل جدید را شروع کرد

تیم فوتبال اینتر توانست فصل جدید سری‌آ را طوفانی شروع کند و جنوا را با چهار گل شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار تیم‌های فوتبال اینترمیلان و جنوا شنبه شب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا و در چارچوب هفته نخست سری‌آ برگزار شد که در پایان شاگردان «سیمونه اینزاگی» توانستند میهمان خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.  

مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و توانست در دقیقه ۶ و روی ارسال زیبای «هاکان چالهان‌اوغلو» و ضربه سر «میلان اشکرینیار» به گل نخست برسد.

حملات اینتر با زدن گل اول قطع نشد و در ادامه چالهان‌اوغلو خرید جدید اینتر در دقیقه ۱۴ موفق شد با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نیمه نخست نیز تیم جنوا حرفی برای گفتن نداشت تا هر دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به رختکن بروند.

در نیمه دوم این تیم اینتر بود که باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت. «آرتورو ویدال» در دقیقه ۷۳ توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. این پایان کار برای اینتر نبود چرا که «ادین ژکو» دیگر خرید جدید این تیم موفق شد در دقیقه ۸۷ گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه این دیدار، بازی روند آرامی پیدا کرد تا اینتر هفته نخست لیگ را با بردی مقتدرانه شروع کند.

در دیگر دیدار همزمان، هلاس ورونا در خانه خود مقابل ساسولو با حساب سه بر دو شکست خورد.

برنامه سایر دیدارها

تورینو - آتالانتا   ۲۳:۱۵

امپولی - لاتزیو   ۲۳:۱۵

یکشنبه

اودینزه - یوونتوس   ۲۱

بولونیا - سالرنیتانا   ۲۱

ناپولی - ونیز    ۲۳:۱۵

آاس رم - فیورنتینا    ۲۳:۱۵

دوشنبه

کالیاری - لا اسپزیا   ۲۱

سمپدوریا - آث میلان   ۲۳:۱۵

 

دیدگاه تان را بنویسید