لبنانی ها در انتظار خبر بد؛ حریف ایران بدون دروازه‌بان شماره یک؟

مهدی خلیل دروازه بان شماره یک تیم ملی لبنان از ناحیه رباط صلیبی پای راست دچار مصدومیت شد و دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آنگونه که رسانه های لبنانی خبر داده اند، سنگربان شماره یک تیم ملی این کشور دچار مصدومیت شدیدی شده است. وب سایت lebanonfg لبنان نوشته است که مهدی خلیل گلر اصلی تیم ملی این کشور در جریان دیدار دوستانه برابر الشمال ترکیه و حین گرم کردن دچار آسیب دیدگی شده است.

در معاینات اولیه که از پای راست این بازیکن به عمل آمده، اینگونه تشخیص داده شده که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است. غیبت این دروازه بان، ضربه بزرگی را به تیم ملی لبنان وارد می کند چرا که او بخش اعظم دیدارهای تیم ملی کشورش در مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست می دهد.

وب سایت کووورة در همین زمینه نوشته است پس از بازگشت تیم ملی لبنان از ترکیه و عکسی که از پای این بازیکن در بیمارستان ریزک اشرفیه گرفته شد، نتایج اولیه حاکی از پارگی رباط صلیبی در زانوی پای راست این بازیکن دارد.

مهدی خلیل امیدوار است در معاینات بعدی که قرار است روز سه شنبه آینده از پای او گرفته شود، نظر پزشکان قبلی رد شود. او گلر اصلی لبنان است و در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی درون دروازه تیم ملی کشورش قرار گرفته بود.

 

دیدار تیم های ملی ایران و لبنان 20 آبان برگزار می شود و در صورت تأیید پارگی رباط صلیبی پای راست این دروازه بان، او نمی تواند تیم ملی کشورش را در آن بازی همراهی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید