بارسا شماره 10 مسی راه به ستاره برزیلی می دهد؟

ممکن است بر خلاف تصورات فیلیپ کوتینیو فصل بعد وارث پیراهن لیونل مسی در ترکیب بارسلونا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آینده فیلیپ کوتینیو هنوز در هاله ای از ابهام قرار داشته و تکلیف این ستاره برزیلی و گران قیمت باشگاه بارسلونا مشخص نشده است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن از بارسلونا و انتقال او به تیم هایی چون لاتزیو یا آرسنال منتشر شده، اما ممکن است فصل بعد شاهد حضور فیلیپ کوتینیو در رختکن بارسلونا و پوشیدن شماره 10 از سوی این بازیکن باشیم.

نشریه موندو دیپورتییوو امروز در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا برای احیای این بازیکن و اعطای نقشی مهم و کلیدی در ترکیب بلوگرانا در فصل پیش رو، به فیلیپ کوتینیو پیشنهاد داده اند شماره 10 را به تن کرده و وارث لباس لیونل مسی لقب گیرد. این هافبک برزیلی در اولین فصل حضور در بارسلونا لباس شماره هفت را به تن کرد و در بازگشت دوباره به نوکمپ شماره 14 را پوشید.

البته فیلیپ کوتینیو در دوران حضور در لیورپول و بایرن مونیخ سابقه پوشیدن لباس شماره 10 را داشته و با فشار و سنگینی این مسئولیت بیگانه نیست. اما این لباس 13 سال و از سال 2008 به تن لیونل مسی بود و این ستاره آرژانتینی به تمامی افتخارات ممکن نیز دست یافت.

به هر حال امکان پوشیدن شماره 14 فصل قبل دیگر وجود ندارد، زیرا این لباس به ری مناج رسیده است. با توجه به شایعات جدایی میرالیم پییانیچ و ساموئل اومتیتی، شماره هشت، ​​23 و البته 10 تنها شماره های موجود در تیم است. البته پیراهن شماره 25 عدد نیز وجود دارد، اما قوانین لالیگا آن را به یک دروازه بان اختصاص داده است.

رسیدن لباس شماره 10 به فیلیپ کوتینیو خواسته مدیران و کادر فنی بارسلونا بوده و اگرچه این بازیکن در حالت عادی نمی خواهد فشاری اضافی در طول فصل روی خود وارد کند، اما حالا احتمال قبول این پیشنهاد و تبدیل شدن به وارث لیونل مسی از سوی فیلیپ کوتینیو افزایش یافته است. کوتینیو دو سال قبل و با انتقالی هنگفت 135 میلیون یورویی از لیورپول راهی بارسلونا شد، در این مدت هرگز قادر به برآوردن انتظارات نبود و حالا شاید زمان درخشش فرا رسیده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید