جی پلاس

زندگی مجلل لیونل مسی در پاریس+ تصاویر

مهاجم پاری‌سن ژرمن به صورت موقت در یکی از هتل های مجلل فرانسه اقامت دارد و تمام امکانات ممکن در اختیارش قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: لیونل مسی چند روزی می شود زندگی جدید خود را در پاریس شروع کرده است. ستاره آرژانتینی هفته گذشته با پاری‌سن ژرمن قرارداد امضا کرد و اکنون در هتل رویال مونسو ریفلز اقامت دارد. به نوشته موندو دپورتیوو مهاجم سابق بارسلونا زندگی مجللی دارد و همه امکانات در اختیارش است. 

مسی و خانواده اش به طور موقت در این هتل حضور دارند تا خانه خود را انتخاب کنند و به آن جا نقل مکان کنند. اتاقی که ستاره آرژانتینی در آن اقامت دارد شبی ۱۵۵۰۰ یورو است. این آپارتمان ۳۵۰ متری، سه اتاق خواب، سه حمام، آشپزخانه، سالن نشیمن، سالن غذاخوری و حتی باشگاه خصوصی دارد. 

جزئیات دیگری از زندگی جدید لئو منتشر شده است. در میان آپارتمان های خصوصی که به افراد مشهور پیشنهاد داده می شود سرویس های جالبی همچون آشپز ۲۴ ساعته و یک شوفر دیده می شود. همچنین هفت نمایشگر پلاسما بزرگ در اختیار مسی قرار گرفته است. ستاره آرژانتینی می تواند از تمام سرویس های پیشنهادی هتل بهره ببرد. 

در این مجموعه ستاره ها و افراد مشهوری اقامت داشته اند. دوایت آیزنهاور، رییس جمهور سابق آمریکا و هوشی مین، رییس جمهور سابق ویتنام و هنرمندی همچون مایکل جکسون در این هتل بودند.

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید