الخلیفی: مفتخریم که از مسی و خانواده‌اش در پاریس استقبال می‌کنیم

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت:اضافه شدن لئو به تیمِ در سطح کلاس جهانی ما، ادامه راه یک پنجره نقل‌وانتقالات بسیار استراتژیک و موفق برای باشگاه است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ناصر الخلیفی پس از عقد قرارداد رسمی لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به سایت رسمی این باشگاه فرانسوی گفت: خوشحالم که لیونل مسی پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را انتخاب کرد و ما مفتخریم که از او و خانواده‌اش در پاریس استقبال می‌کنیم. او تمایل خود برای ادامه رقابت در بالاترین سطح و کسب جام‌ها را پنهان نکرده و طبیعتاً آرزوی ما هم به عنوان یک باشگاه انجام چنین کاری است.

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: اضافه شدن لئو به تیمِ در سطح کلاس جهانی ما، ادامه راه یک پنجره نقل‌وانتقالات بسیار استراتژیک و موفق برای باشگاه است. مشتاقانه منتظر دیدن این تیم هستم که تحت‌هدایت سرمربی برجسته ما (پوچتینو) و کادرفنی‌اش، برای هواداران‌مان در سراسر جهان تاریخ‌ساز خواهد شد.

این مهاجم آرژانتینی که با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در کنار به ثمر رساندن 672 گل در 778 بازی برای بارسلونا، به این تیم برای کسب 34 جام مختلف هم کمک کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید