فولادی ها بعد از قهرمانی چه گفتند؟/ فروزان: در تعصب برنده شدم اما در عشق نمی‌دانم!

محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخی‌ها گفته بودند چون استقلالی هستم به این تیم در فینال جام حذفی راه می‌دهم، اما اینطور نبود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صالح حردانی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر در بازی سختی که داشتیم، توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: این جام را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنیم و امیدوارم جام‌های بیشتری به دست بیاوریم.

فروزان: خیلی‌ها گفتند فروزان به استقلال راه می‌دهد؛ در تعصب برنده شدم اما در عشق نمی‌دانم!

محسن فروزان پس از برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی برای من بود، چون از یک طرف تعصب بود و از یک طرف عشق. امروز تعصبم را به لباس و هم‌بازی‌هایم نشان دادم. خیلی‌ها قبل از بازی برای من حاشیه درست کردند که چون استقلالی هستم به این تیم راه می‌دهم، اما دیدید اینطور نبود و در تعصب برنده شدم. یک طرف هم عشق بود و استقلال. تیمی که خیلی دوستش داشتم و دارم. در تعصب برنده شدم، اما در عشق را نمی‌دانم.

وی افزود: روزهای سختی را گذراندم و فکر نکنم در 100 سال گذشته سختی‌هایی که کشیدم را، یک فوتبالیست گذرانده باشد. برای من پرونده سازی کردند، اما امسال خیلی تلاش کردم و این هم اولین مصاحبه من در فصل است. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم، مردمی که چندین سال است در حق آنها ظلم می‌شود. خدا را شکر می‌کنیم با قهرمانی حداقل می‌توانیم چند روزی آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده یادآور شد: در فوتبال چزی مشخص نیست. اول فصل به نکونام گفتم رو سفیدت می‌کنم و امروز رو سفیدش کردم. امسال قول دادم سال بی‌حاشیه‌ای را بگذارنم. پیشنهاداتی دارم اما نام تیم‌ها را نمی‌گویم چون برخی‌ها بفهمند پیشنهادها را خراب می‌کنند! با این حال، فولاد را خیلی دوست دارم. امسال حسرت بزرگی داشتم و آن هم نبودن هواداران فولاد بود. عاشق هواداران فولاد بودم و با تیم‌هایی که به اهواز می‌آمدم شور و شعف زیاد هواداران فولاد را می‌دیدم و دوست داشتم برای این تیم بازی کنم.

آذری: دوران مدیریت من در فوتبال ایران تمام شده است

سعید آذری پس از قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی در پاسخ به این پرسش که هواداران ذوب‌آهن علاقه فراوانی به بازگشت او به این باشگاه دارند، اظهار داشت: تمام زندگی ورزشی‌ام را مدیون آنها هستم، ولی حقیقت این است که هواداران ذوب‌آهن فقط من را دوست دارند و تصمیم‌گیری اصلی برای رفتن من توسط‌ شرکت‌های شستا و صدرا تأمین انجام شد. الان هم اگر قرار است اتفاق خاصی بیفتد باید این گروه تصمیم‌گیری کنند، ولی فکر می‌کنم دوران مدیریت من در فوتبال ایران تمام شده است. خسته هستم و برای موفقیت‌ها بهای سنگینی دادم. سلامتی‌ همسرم را حراج کردم که این بزرگترین بهایی بود که یک نفر می‌توانست بدهد. خسته‌ام و فقط نیاز به آرامش دارم.

«اگر از شما بخواهند به اصفهان بیایید چه تصمیمی خواهید گرفت؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم دیگر بخواهم در فوتبال مدیریت کنم. اگر قرار باشد جایی مدیریت کنم، فکر می‌کنم کنار خانواده‌ام باشد. من به آنها نیاز دارم و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم استراحت کنار خانواده‌ام است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به این پرسش که آیا دیگر در این باشگاه نیز فعالیت نخواهد کرد،‌ گفت: باید اول ببینم مدیران فولاد چه می‌خواهند. یکسری مسائل خانوادگی دارم که باید به آنها رسیدگی کنم. از این لحظه به بعد اولویت اولم خانواده‌ام است، به خصوص همسرم که لحظه به لحظه کنارم بوده است.

انصاری: قهرمانی را به مردم خوزستان تقدیم می‌کنیم

ساسان انصاری بعد از قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: این جام قهرمانی را صمیمانه به مردم خوستان تقدیم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه «میزبانی اصفهان در بازی فینال خیلی خوب بود.»، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و مهره‌های خوبی دارد. به آنها خسته نباشید می‌گویم و لیاقت حضور در فینال را داشتند، ولی در فینال شرایط به گونه‌ای است که فقط یک تیم باید قهرمان شود و آن تیم هم ما بودیم.

مهاجم تیم فولاد درباره حضورش در فصل آینده، خاطرنشان کرد: قراردادم با فولاد تمام شده است و فعلاً برای قهرمانی خوشحال هستیم. یکی دو پیشنهاد که خیلی رسمی نیستند از خارج از ایران دارم، ولی اگر شرایط برای بازی در خارج از کشور فراهم نشد فولاد را خانه خودم می‌دانم.

نکونام: از ابتدا هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی بود

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم. من ممنون آن‌ها هستم که در این دو فصل به من لطف داشتند. این قهرمانی کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستم برای‌شان انجام دهم و امیدوارم روزهای بهتری داشته باشند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون آن‌ها بزرگ هستند. آن روزی که پنجره نقل و انتقالاتی ما به ناحق بسته شد، با بازیکنان‌مان که صحبت می‌کردیم یک راه داشتیم. این که سخت تلاش کنیم تا بتوانیم کمبود بازیکن را جبران کنیم. این سخت‌کوشی به ما نیرو داد و یک جاهایی به ما ضربه زد. ما در بازی مس رفسنجان بازیکن کافی نداشتم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هدفمان این بود که لیگ را پرقدرت پشت سر بگذاریم و در جام حذفی به جام برسیم.

او افزود: تیم ما از همان ابتدای فصل نشان داد که تیم باکیفیتی است و یک جاهایی می‌تواند با تیم‌هایی که هزینه کرده بودند، تقابل کنند. صراحتا می‌گویم که باشگاه‌هایی بودند که تازه به لیگ برتر آمده بودند و بیش‌تر از ما هزینه کردند. باشگاه بوده که ۲۳ بازیکن برای یک فصل گرفته است. ما ۷ بازیکن بزرگسال جذب کردیم و سعی کردیم که بازیکنان فصل قبل‌مان را حفظ کنیم. با این تفاسیر و اختلاف توانستیم با سخت کوشی به قهرمانی برسیم. من ممنون بازیکنانم هستم. تک تک آن‌ها و کادرپزشکی و تمام اعضای تیم و کارخانه از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. من در فوتبال هم سختی کشیدم و همیشه سعی کردم در چنین موقعیت‌هایی با تلاش و زحمت بیش‌تر از این مرحله عبور کنم. من یک جاهایی به اعضای تیمم سخت گرفتم که به خاطر این روز بود.

سرمربی فولاد گفت: این قهرمانی مبارک آن‌ها و مردم خوزستان باشد. من فکر می‌کنم لیاقت این جام را داشتیم. ما با این قهرمانی مستقیما به آسیا می‌رویم. پارسال هم در لیگ سوم شدیم که باید مستقیم به آسیا می‌رفتیم ولی قهرمانی تراکتور در جام حذفی باعث شد این سهمیه مستقیم از دست برود. من خدا را شکر می‌کنم که در دومین سال مربی‌گری‌ام در فولاد برای این تیم جام گرفتم. قطعا این کار به تنهایی انجام نمی‌شد. همه حمایت کردند و در نهایت به قهرمانی رسیدیم.

نکونام درباره سعید آذری، مدیرعامل فولاد بیان کرد: همه چیز فوتبال مشخص است. مدیری که فوتبالی است، خوشحالی‌اش فرق می‌کند.  این را می‌توانید در مدیریت آقای آذری حس کنید. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می‌کنید، مهم این است که آخرش شاد باشیم. من دست تمام کارگران کارخانه فولاد را می‌بوسم. خدا را شکر توانستیم آن‌ها را سربلند کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید