گزارش جی پلاس از نیمه نهایی جام حذفی؛ استقلال ۲- گل گهر سیرجان یک

استقلال یک گام تا پایان فصل بی جام؛ فینال با دبل پنالتی!+عکس ویدیوی گل‌ها به همراه حواشی

تیم های استقلال و گل گهر سیرجان برای صعود فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری شاگردان مجیدی و صعود آن ها به دیدار نهایی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های گل گهرسیرجان و استقلال از ساعت 19:30 در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر صفر استقلال با دو گل وریا غفوری از روی ضربه پنالتی به پایان رسید و شاگردان مجیدی فینالیست شدند.

حسین حسینی دروازه‌بان و محمد دانشگر مدافع استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار امشب مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی دیدار فینال جام‌حذفی را از دست دادند.

استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

گل گهرسیرجان: مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح و امین پورعلی

گزارش بازی

در دقایق ابتدایی بازی، توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم استقلال بود. شاگردان مجیدی در تلاش بودند تا راهی به دروازه سفیدپوشان گل‌گهر پیدا کنند و بتوانند در همان اوایل کار تیم برتر میدان کنند. در این بین محمد نادری از سمت چپ حرکت‌های خوبی از سمت چپ برای استقلالی‌ها به وجود آورد و مدافعان گل‌گهر را به زحمت انداخت اما تلاش این بازیکن نتوانست موقعیت خطرناکی برای آبی‌ها به وجود بیاورد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۴ رخ داد و مهدی قایدی در محوطه جریمه از سمت راست با یک پاس رو به عقب محمد نادری را صاحب موقعیت کرد که ضربه شوت این بازیکن با دفاع بازیکنان گل‌گهر همراه شد. در دقیقه ۲۴ بازی، پورعلی بازیکن تیم گل‌گهر روی یک نفوذ، موقعیت خوبی برای شاگردان قلعه‌نویی به وجود آورد اما ضربه این بازیکن را سید حسین حسینی مهار کرد. پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۵، دو تیم تلاش زیادی کردند که به دروازه یکدیگر نزدیک شوند تا اینکه در ثانیه‌های پایانی این نیمه، امین پورعلی روی ریباند یک توپ برگشتی، گل نخست بازی را به سود تیم سیرجانی به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم بازی و در دقیقه ۴۷، محمد دانشگر از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد که ضربه او را دروازه‌بان گل‌گهر مهار کرد. در ادامه کار مهدی قایدی در چند صحنه خواست دروازه شاگردان قلعه نویی را تهدید کند اما نفوذهای او را مدافعان گل‌گهر موفق شدند دفع کنند. در دقیقه ۶۶ بازی، مرتضی تبریزی د یک موقعیت تک به تک این فرصت را داشت اختلاف را با استقلال دو برابر کند اما ضربه او را حسینی موفق شد مهار کند. در دقیقه ۷۰ بازی، داور در محوطه جریمه خطای هند بازیکن گل‌گهر را اعلام کرد و وریا غفوری موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا بازی یک بر یک مساوی شود. پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۷۵، با سرنگونی سبحان خاقانی در دقیقه ۷۸ در محوطه جریمه گل‌گهر، داور یک بار دیگر برای استقلال پنالتی گرفت و باز هم وریا غفوری موفق شد گل دوم استقلال را به ثمر برساند. در این بین گل‌گهری‌ها اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند که در نهایت باعث شد سعید الهویی، دستیار قلعه‌نویی از بازی اخراج شود. پس از گل دوم استقلال، شاگردان امیر قلعه‌نویی تلاش زیادی کردند تا بازی را به نتیجه تساوی بکشانند اما استقلال سعی در مدیریت بازی داشت و در پایان آبی‌پوشان موفق شدند این بازی را با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوند و به فینال رقابت‌های جام حذفی صعود کنند. یکی از نکات جالب بازی، تعویض پیراهن فرهاد مجیدی در نیمه دوم بود. او به علت پوشیدن پیراهن سفید در نیمه اول به علت هم‌رنگی پیراهنش با بازیکنان گل‌گهر مجبور شد کاور سبز به تن کند. او در نیمه دوم پیراهن خود را تغییر داد اما باز هم به تشخیص داور، مجبور شد کاور سبز را بپوشد چون این بار رنگ پیراهنش با بازیکنان خودی هم‌سان بود.

 

حواشی بازی استقلال و گل گهر سیرجان

دو پرچم با نقش ستاره‌های آسیایی استقلال و همچنین با عنوان اعتبار و افتخار به همراه نقشی از لوگوی باشگاه استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی جای خالی هواداران این تیم را پر کرده‌اند.

پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان استقلال به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او خوش و بش کردند. فرهاد مجیدی هم پیش از شروع بازی با سرمربی اسبق خود برخورد گرمی داشت.

علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در ثانیه 30 کارت زرد گرفت که گزارشگر بازی از آن به عنوان سریع ترین کارت زرد فصل فوتبال کشورمان نام برد. همچنین در دقیقه سوم بازی داور مسابقه به امیر قلعه‌نویی نیز کارت زرد داد که این تصمیم با اعتراض آرام سرمربی گل‌گهر همراه بود.وی البته از کمک داور عصبانی شد و با چشم های خود ناراحتی را به وی نشان داد.

 

 

گزارش تصویری این مسابقه را در ادامه مشاهده می کنید:

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید