جی پلاس؛

حواشی دیدار استقلال و سپاهان| حضور اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی / نورافکن در آغوش فرهاد مجیدی+ عکس و ویدیو

استقلال امشب (جمعه) در آخرین هفته از لیگ برتر بیستم به مصاف سپاهان رفت و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید و زرد پوشان اصفهانی به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،‌تیم فوتبال استقلال امشب (جمعه)از ساعت 21:15 در آخرین هفته لیگ برتر بیستم در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید و زرد پوشان اصفهانی به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر دست یافتند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری، مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

پس از حضور بازیکنان در زمین برای گرم کردن، رضا میرزایی تنها بازیکنی بود که با پیراهن زرد در زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر شد و برای مدتی به گفت‌وگو با برخی عوامل تیم سپاهان پرداخت.

پیش از ورود بازیکنان دو تیم به زمین تنها یک نورافکن ورزشگاه روشن بود که پس از ورود آنها تمام رختکن‌ها برای انجام تمرینات قبل از بازی روشن شدند.

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. این آخرین بازی نیازمند برای سپاهان در لیگ برتر ایران است و او پس از اتمام مسابقات این فصل برای بازی در تیم پورتیمومنزه راهی کشور پرتقال خواهد شد.

بازیکنان تیم سپاهان زودتر از استقلالی‌ها با پیراهن سفید برای گرم کردن وارد زمین شدند.

بازیکنان استقلال در دو گروه وارد زمین شدند. بازیکنان اصلی این تیم با پیراهن سفید و ذخیره‌ها نیز با پیراهن آبی به زمین آمدند. 

برخی از بازیکنان ذخیره استقلال هنگام گرم کردن عکس یادگاری گرفتند.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در بخشی از تمرین خودش به مهار شوت‌های نزدیک که توسط بهزاد غلامپور زده می‌شد، پرداخت.

1

بازیکنان سپاهان زودتر از بازیکنان استقلال تمرینات خودشان به پایان رساندند و راهی رختکن شدند. بازیکنان استقلال نیز پس از شروع آبیاری زمین راهی رختکن شدند اما در این بین سیدحسین حسینی همچنان به گرم کردن زیر نظر بهزاد غلامپور مشغول بود.

تعدادی از نیمکت‌نشینان تیم فوتبال سپاهان مانند شایان مصلح و مهدی ترکمان در کنار رسول نویدکیا روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشستند. 

ناظر انضباطی فدراسیون فوتبال برای رصد کردن این بازی در ورزشگاه حاضر شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست این تیم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

2

جام قهرمانی لیگ بیستم پیش از شروع بازی داخل زمین قرار داده شد و عکاسان به عکسبرداری از این جام مشغول شدند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به همراه دستیارانش پیش از شروع بازی در کنار زمین حاضر شدند و روی نیمکت نشستند. مجیدی پیش از حضور روی نیمکت در کنار زمین برای سرمربی تیم ملی دست تکان داد و اسکوچیچ نیز پاسخ او را با تکان دادن دست‌هایش داد.

پیش از ورود دو تیم به زمین نیمکت‌نشینان آنها نیز روی سکوها قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان هنگام گرفتن عکس تیمی پلاکاردی را به مناسبت عید غدیر خم در دست داشتند.

پیش از آغاز بازی فرهاد مجیدی و مربیان استقلال به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با محرم نویدکیا، علی مرزبان و دیگر نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

3

 

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در ورزشگاه تماشاگر ویژه این دیدار شد.

تعدادی از بازیکنان استقلال و سپاهان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم حریف رفتند و با اعضای این تیم خوش و بش کردند. روح اله باقری و امید نورافکن بازیکنانی از سپاهان بودند که به سمت نیمکت استقلال رفتند و در این میان دسته گل زردی نیز به فرهاد مجیدی اهدا شد. همچنین از استقلال نیز ووریا غفوری به سمت نیمکت سپاهان رفت. 

11

به مناسبت دومین قهرمانی استقلال در آسیا مصادف با هفتم مرداد، پرچم‌ ستاره‌های قهرمانی این تیم روی سکوهای ورزشگاه آزادی قرار دارند.

21

01

ویدیویی از گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دیدار با سپاهان منتشر شد.

ویدیویی از ورزشگاه آزادی در فاصله دو ساعت تا شروع دیدار استقلال و سپاهان منتشر شد.

 

از طرح موزاییکی دیدار حساس استقلال و سپاهان رونمایی شد.

طرح موزاییکی استقلال

از پوستر استقلال برای دیدار با سپاهان رونمایی شد.

پوستر استقلال

آماده سازی چمن ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار امروز استقلال و سپاهان اصفهان 

80

 فرهاد مجیدی در بخش هایی از حرف هایش در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: طبیعتاً بازی بسیار سختی داریم، با توجه به اینکه سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد، بازی حساسی است و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

وی در مورد اینکه نتیجه دیدار استقلال با سپاهان ممکن است در قهرمانی تیمی در لیگ تأثیرگذار باشد، گفت: از عوامل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گرفته تا آقایان جعفر سمیعی و محمدرضا ساکت در رأس مدیریت این دو باشگاه زحمت کشیدند که به اینجا رسیدند. روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم فوتبال و قهرمانی آنقدر ارزش ندارند که شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. به پرسپولیس و سپاهان که هر کدام قهرمان شوند، تبریک می‌گوییم و امیدوارم بازی‌های خوبی از تیم‌های پیکان و پرسپولیس و البته استقلال و سپاهان ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌‌شود شاید برد استقلال باعث ناراحتی هواداران تیمش شود، تصریح کرد: عرض کردم که به بازیکنانم گفتم قهرمانی حتی اگر برای رقیب باشد، آنقدر ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. از بازیکنانم خواستم با تمام قوا بازی کنند. به هواداران قول می‌دهم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید