المپیک ۲۰۲۰ توکیو|

علت شکست ایران مقابل کانادا از زبان آلکنو/ عبادی پور: امیدوارم با این چک از خواب بیدار شویم!

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند، اما امروز این اتفاق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کانادا در سومین بازی در المپیک اظهار داشت: من فکر می‌کنم این اتفاق همیشه در ورزش می‌افتد، یعنی علاقه یک بازیکن برای بردن. این علاقه به پیروزی امروز باعث شد تا تیم ایران خودش نباشد.

وی ادامه داد: بازیکنان همیشه این تلاش برای پیروزی را دوست دارند و در خودشان پیش از شروع مسابقه می‌سوزند. بازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند، اما امروز این اتفاق افتاد.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت 4:30 و در سالن آریاکه آرنا مقابل کانادا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 25 بر 22 به سود کانادا خاتمه پیدا کرد.

عبادی پور: امیدوارم با چکی که امروز از کانادایی‌ ‌ها خوردیم بیدار شویم

میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: المپیک است و فشار بازی ها  زیاد. زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم. بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با چکی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند. این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.امروز ، روز بد ما بود ولی با چکی که از کانادایی‌ها امروز خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی ها سخت است.ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید