در گفت و گو با جی پلاس

سردرگمی ورزشکار المپیکی ایران بعد از شوک کرونا/ پیرجهان: با این اتفاق کمرم شکست!

کاروان المپیکی دوومیدانی کشورمان در حالی عازم توکیو شد که مهدی پیرجهان به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا این بازی ها را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رقابت‌های دوومیدانی المپیک توکیو از هشتم مردادماه آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان ( احسان  حدادی، حسن تفتیان، فرزانه فصیحی) شب گذشته ایران را به مقصد ژاپن ترک کردند اما دراین میان اتفاق شوک آوری رخ داد و تست کرونا مهدی پیرجهان ملی پوش آینده دار  دو چهارصدمتر با مانع مثبت شد و نتوانست کاروان دوومیدانی ایران را هماهی کند. این ورزشکار قرار است دوباره تست بدهد و اگر منفی باشد عازم محل مسابقات شود.

مهدی پیرجهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، دراین باره اظهار کرد:  اتفاقی بود که افتاد، دو بار تست دادم که هر دوبار مثبت شد  باز هم قرار است یک تست دیگر بدهم ببینم چه می‌شود. واقعا سردرگم هستم. من فقط خودم بودم و خودم و بدون هزینه زیاد سهمیه گرفتم. نمی دانم چه بگویم و فقط اینکه با این اتفاق کمرم شکست. همین.

او با اشاره به اینکه علی رغم واکسیناسیون کامل باز هم خیلی رعایت می‌کرد گفت: من واکسیناسیون را کامل انجام دادم اما با این حال خیلی مراعات می‌کردم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.

پیرجهان در پاسخ به این سوال که آیا علائمی هم داشته یا نه تصریح کرد: اصلا هیچ علائمی ندارم و حالم خوب است. 

او در پایان صحبت‌های خود گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم، چهار سال زحمت کشیدم و از زندگیم گذشتم اما به خاطر این مسئله نمی‌توانم به المپیک بروم.

 

دیدگاه تان را بنویسید