داوود رکابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابتها که از 18 آبان جاری به مدت سه روز در ژاپن و در سه رشته سرعت، سرطناب و بولدرینگ برگزار شد کشورهای شرکت کننده با ورزشکاران قدر حضور یافته بودند.
وی با بیان اینکه این پیکارها در شهر 'کورایوشی' برگزار شد، اظهار داشت: این ورزشکار شایسته زنجانی در رشته بولدرینگ و کمباین در جایگاه ششم قرار گرفت و در بخش سرعت نیز رتبه دوازدهم را از آن خود کرد.
رکابی افزود: این رقابت ها، محلی برای محک سنگنوردان برای رقابت های المپیک بود و به همین دلیل نیز کشورهای شرکت کننده با ورزشکاران برتر و عنوان دار حضور یافته بودند.
علی برات زاده، رضا گلسنگیان و محمد آقاداودی، سه ملی پوش دیگر اعزامی به این مسابقات آسیایی نیز به رغم تلاش هایی که کردند به برتری نرسیدند.
وی یادآور شد: در بخش کمباین که شامل ماده های سرعت، بولدرینگ و لید است، کلاسنگیان در رده ١4، برات زاده در رده 17و آقاداودی در رده 24 قرار گرفتند.
مسئول گروه صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان زنجان گفت: در زمان حاضر قریب 300 ورزشکار زن و مرد زنجانی در رشته سنگنوردی و صخره نوردی فعالیت می کنند که نزدیک به یک سوم این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.