هفته پایانی لیگ دسته یک؛

قهرمانی فجرسپاسی و صعود هوادار به لیگ برتر به لطف تفاضل گل! + جدول و ویدیو

فجرسپاسی شیراز و هوادار تهران در پایان لیگ دسته یک در رتبه اول و دوم جدول قرار گرفتند و به لیگ برتر صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در هفته سی و چهارم لیگ دسته یک، تیم های فجر سپاسی شیراز و هوادار تهران با پیروزی مقابل رقبای خود و کسب 60 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود کردند. 

در هفته پایانی این مسابقات که به علت قطع برق در بازی هوادار با تاخیر شروع شد، فجر سپاسی در کرج با حساب 3 بر صفر گل ریحان، تیم سقوط کرده به لیگ دسته دوم را شکست داد و بعد از سال ها به لیگ برتر صعود کرد و بازیکنان و مربیان این تیم جشن قهرمانی را برگزار کردند. 

هوادار تهران با مالکیت و سرمربیگری رضا عنایتی توانست در ورزشگاه غدیر تهران تیم شهرداری آستارا را با یک گل شکست دهد و به لیگ برتر صعود کند. 

اما در دیگر دیدار سرنوشت ساز این روز، ملوان در زمین خود با یک گل مغلوب بادران دیگر مدعی صعود به لیگ برتر شد اما در نهایت بادران به علت تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم فجرسپاسی و هوادار از صعود به لیگ برتر بازماند تا یک پیروزی بسیار تلخ را کسب کند. 

جدول لیگ دسته یک

جشن قهرمانی فجر سپاسی و صعود به لیگ برتر:

جشن صعود هوادار به لیگ برتر با مربیگری رضا عنایتی

نتایج دیگر بازی های امروز به این شرح است:

قشقایی شیراز صفر - پارس جنوبی جم صفر

رایکای بابل 2 - خوشه طلایی ساوه صفر

گل‌ها: محمد شادکام (63) و محسن آقایی (66)

استقلال خوزستان صفر - مس کرمان یک

گل: پیمان میری (2+90)

شاهین شهرداری بوشهر صفر - استقلال ملاثانی 2

گل‌ها: رضا رضایی (42) و میلاد پاک‌پرور (69)

شاگردان فرهاد کاظمی در تیم مس کرمان، لیگ یک امسال را با پیروزی به پایان رساندند و توانستند به جایگاه چهارم جدول لیگ دسته اول صعود کنند.

قطعی طولانی‌مدت برق ورزشگاه غدیر تهران نیز سبب توقف دیدارهای هوادار - شهرداری آستارا، ملوان بندر انزلی - بادران و گل ریحان البرز - فجر سپاسی شیراز شد و این دیدارها حدود 45 دقیقه دیرتر از سایر بازی‌ها به پایان می‌رسد.

همچنین غیبت چوکای تالش و نود ارومیه در دیدار مقابل آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد سبب لغو این مسابقه‌ها شد.

پیش از این سقوط تیم‌های گل ریحان، نود ارومیه و چوکا به لیگ دسته دوم فوتبال قطعی شده و دیدارهای برگزار شده جنبه تشریفاتی داشت.

دیدگاه تان را بنویسید