ادامه قضاوت های لژیونر داوری در لیگ برتر/ چه کسانی به دنبال حذف فغانی از فوتبال ایران بودند؟

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به موضوع ادامه کار علیرضا فغانی در ایران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسن کامرانی‌فر پس از پایان دربی 69 اظهار داشت: بازی به دور از هر مساله‌ای فوق العاده بود و از هر دو تیم تشکر می‌کنم. علاوه بر اینکه بازی قشنگی بود، از نظر اخلاقی و رفتاری هم فوق‌العاده بود و نشان دادیم می‌توانیم بازی خوبی برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا علیرضا فغانی به داوری در ایران ادامه می دهد، گفت: حتما ادامه می دهد.

فغانی: اگر اعتراضات به داوری کم شود تنش‌ها هم کمتر می‌شود

علیرضا فغانی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از دربی 96 برای قضاوت به ایران نیامد، اظهار داشت: لیگ برتر استرالیا در حال برگزاری بود. الان مسابقات تعطیل بود که برای قضاوت لیگ قهرمانان آسیا در تایلند بودم. با این حال پیشنهادی به من رسید که آمدم.

 

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت می‌خواستند او را از فوتبال ایران حذف کنند و اینکه این افراد چه کسانی هستند، تصریح کرد: تا زمانی که در سطح بین‌المللی قضاوت می‌کنم، به نام ایران است؛ البته تا زمانی که بخواهند. چند نفر از جمله اصفهانیان و برخی دوستان عضو کمیته داوران که از قدیم شیطنت داشتند و جایگاه‌شان در جامعه داوری مشخص است، این اتفاق را رقم می‌زدند که نمی‌دانم از روی حسادت بود یا خیر. خوشبختانه این موضوع ختم به خیر شد.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درباره انتخاب حسن کامرانی‌فر به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که به یک داور، جایگاهی خارج از داوری پیشنهاد شده است. امیدوارم کامرانی‌فر در سمت دبیرکلی موفق باشد و با توجه به اینکه او در فیفا و AFC شناخته شده است، فکر می‌کنم کارش بهتر پیش برود.

فغانی در مورد قضاوت او در جام جهانی 2022 قطر بیان کرد: کرونا همه چیز را تحت فشار قرار داده است، اما بازی‌ها و کلاس‌ها به موقع برگزار می‌شود.

وی در این باره که دربی را بدون تماشاگر قضاوت نکرده بود، خاطرنشان کرد: تاکنون داور بازی بدون تماشاگر در ایران بودم. از بازیکنان و مربیان دو تیم که همکاری کامل داشتند، تشکر می‌کنم. اگر این اتفاق در همه بازی‌ها افتاده باشد و به نظر داوران، حتی اشتباه هم احترام بگذارند، تنش‌ها کمتر می‌شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید