گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 23 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

اخبار باشگاه پرسپولیس

«پرسپولیس» به‌جای «پیروزی» به ثبت رسید

باشگاه پرسپولیس که پیش از این در ثبت شرکت‌ها به نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) به ثبت رسیده بود، بالاخره بعد از 10 سال از صدور حکم دادگاه‌ مبنی بر تعلق این نام به این باشگاه، به صورت رسمی به عنوان نام شرکت به ثبت رسید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: خوشحال هستیم که در آستانه دربی، پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان ایران به هواداران اطلاع بدهیم؛ در دوره مدیریت جعفر سمیعی و با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری نهادهای مرتبط، توانستیم نام «پرسپولیس» را به عنوان نام شرکت نیز به ثبت رسمی برسانیم. به این ترتیب از این پس باشگاه پرسپولیس در ثبت شرکت‌ها با نام «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس» شناخته می‌شود. این در حالی است که مالکیت برند و نشان پرسپولیس برای شرکت و باشگاه به ثبت رسیده بود و حالا نام شرکت هم به پرسپولیس تغییر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع همواره از خواسته‌های هواداران و دوستداران پرسپولیس بود، هر چند با توجه به مالکیت باشگاه، برند باشگاه و نشان، مشکلی در جهت بهره‌برداری از آن نبود ولی ضروری بود این موضوع در نامگذاری شرکت هم صورت بگیرد.

گفتنی است؛ تغییرات شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس طبق آگهی روزنامه رسمی به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 22 اردیبهشت سال 1400 و مجوز سازمان خصوصی سازی صورت گرفت.

درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا

بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، با توجه به پایان یافتن مهلت تعیین شده از سوی فیفا، این باشگاه در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود خطاب به فیفا، با تشریح شرایط موجود در خصوص پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و دستیار وی، اعلام کرد: «حکم فیفا که به تایید دادگاه داوری ورزش رسیده است و مطالبات مربیان پیشین خود گابریل کالدرون و خوآکین را می‌پذیرد. همچنین اراده و تمایل جدی برای انجام تعهدات خود دارد، اما به دلیل نداشتن دسترسی به بیش از 3 میلیون دلار جایزه و درآمد حاصل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از عهده انجام آن بر نمی‌آید.»

در این نامه تاکید شده است: «باشگاه پرسپولیس با توجه به مسائل موجود از جمله کاهش درآمد به دلیل پاندمی کرونا با مشکلات شدید اقتصادی روبه‌رو است. فیفا پیش از این، با پرداخت مطالبات طلبکاران این باشگاه از محل درآمدهای پرسپولیس نزد خود موافقت و آن را اجرا کرده بود. اکنون باشگاه برای ادای دیون خود منابع مالی دارد اما در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

باشگاه پرسپولیس از فیفا درخواست دارد با مداخله خود ترتیبی اتخاذ کند که AFC یا برای اجرایی شدن احکام صادره برای پرسپولیس، وجه مورد نظر را مستقیم در اختیار طلبکاران قرار دهد یا اینکه درآمد پرسپولیس نزد کنفدراسیون را در اختیار بگیرد و از همین محل نسبت به اجرای حکم و ادای دین باشگاه پرسپولیس، اقدام کند».

این باشگاه همچنین آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در این ارتباط در راستای اجرای احکام صادر شده اعلام کرد.

حضور ناظر ویژه انضباطی در دیدار پرسپولیس و استقلال

با توجه به اهمیت و حساسیت دیدارهای هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، کمیته انضباطی ناظرین ویژه خود را جهت نظارت بر تیمها اعزام خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در روز ۲۳ تیرماه از سری رقابتهای جام حذفی در مرحله یک چهارم، ناظر ویژه انصباطی این دیدار را زیر نظر دارد.

دو ستاره پرسپولیس برای دربی تست می‌شوند

در شرایطی که کمال کامیابی‌نیا به طور قطع دربی جام حذفی را از دست داده، وضعیت سیدجلال حسینی و عیسی آل‌کثیر نیز نامشخص است.

در فاصله ساعاتی مانده به شهرآورد جام حذفی، قرار است وضعیت عیسی آل‌کثیر و همچنین سیدجلال حسینی برای همراهی سرخپوشان مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورتی که کاپیتان و مهاجم تیم پرسپولیس شرایط حضور در ترکیب را داشته باشند، در لیست این تیم قرار خواهند گرفت.

در صورتی که سید جلال حسینی به بازی نرسد، همانند دیدار قبل فرشاد فرجی در قلب دفاعی و در کنار محمد‌حسین کنعانی‌زادگان قرار خواهد گرفت و البته کادرفنی امیدوارند با دستیابی به آمادگی لازم، آنها بتوانند گلزن آخرین دربی عیسی آل‌کثیر را در اختیار داشته باشند. وضعیت سیدجلال حسینی و عیسی آل‌کثیر در پایان تمرین امروز مشخص خواهد شد.

پایان اختلافات در پرسپولیس

 گلر کروات پرسپولیس که با مدیریت این باشگاه به مشکل خورده بود به تهران برگشت و به ساختمان باشگاه رفت. رادوشویچ پس از جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی، امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل و ایمان حسین‌پور معاون حقوقی با دریافت بخشی از مطالبات خود و حل مسائل رقم خورده، از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

بازگشت رادوشوویچ در آستانه دربی، برگ دیگری از اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس را رقم زد و خبر خوبی برای هواداران به شمار می‌رود.

پایان اختلافات در پرسپولیس/عکس

اخبار باشگاه استقلال

نشست خبری سرمربی استقلال لغو شد

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دیدار مقابل پرسپولیس لغو شد. فرهاد مجیدی و هیچ کدام از مربیان استقلال هم در این نشست شرکت نکردند.

 

نصب پرچم های هواداران پرسپولیس و استقلال برای بازی فردا

کانون هواداران استقلال برای بازی فردا یک پرچم بسیار بزرگ با طراحی خاص در نظر گرفته است. در این پرچم یک ببر همراه دو ستاره و لوگوی باشگاه استقلال طراحی شده که در قسمت جنوبی ورزشگاه در حال نصب است.

کانون هواداران پرسپولیس برای این بازی با توجه به هجمه شدیدی که علیه یحیی گل محمدی شکل گرفته، بنر بزرگی را از یحیی گل محمدی همراه بازیکنان و البته لوگوی باشگاه پرسپولیس در طبقه دوم روبروی جایگاه نصب کرده است.باز هم مثل اکثر بازی های بزرگ هیچ کدام از دو تیم حق نصب بنر و پرچم روی سکوهای روبروی جایگاه در طبقه اول را ندارند چرا که این بخش به تبلیغات سازمان لیگ اختصاص پیدا کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید