گزارش جی پلاس از حواشی دیدار استقلال و تراکتور؛

طرح موزاییکی آبی پوشان در حمایت از فرهاد مجیدی/ رئیس کمیته اخلاق تماشاگر ویژه/ نوار رکورد کلین شیت های پی درپی استقلال پاره شد + عکس و ویدیو

شاگردان فرهاد مجیدی امروز(سه شنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 19:15 در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

در دقیقه 3+90 این بازی دروازه استقلال باز شد تا طلسم گل نخوردن این تیم پس از 4 مسابقه شکسته شود. دروازه استقلال ازبازی مقابل صنعت نفت آبادان بسته مانده بود.

پس از گل تراکتور، استقلال بازهم توسط قائدی صاحب موقعیت گلزنی شد اما مهاجم استقلال توپ را به بدن اخبار کوبید و در ادامه هم تعلل او باعث شد تا مدافعین تراکتور برگردند و فرصت استقلال از دست برود.

سعید ایران‌خواه جای پیمان کشاورز را که با برانکارد از زمین خارج شده بود، پر کرد.

در اواسط نیمه اول استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و در این لحظه محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با فریادهای خودش بر سر بازیکنان هم دسته سعی در نظم دادن به خط دفاعی داشت. دقایقی بعد نیز اخباری با استفاده از توقف بازی توصیه‌هایی را هم برای بهزاد سلامی هافبک تراکتور داشت.

حرکات و زبان بدن فیروز کریمی در کنار زمین و هنگام هدایت بازیکنان تیمش جالب توجه است.

گزارشگر مسابقه، بازی فولاد و پرسپولیس را که بعد از این دیدار انجام می‌شود را به عنوان تقابل دو تیم پرطرفدار آسیا اعلام کرد.

در دقیقه30، بازی به دلیل گرمای هوا تایم خنک شدن اعلام شد و داوران با استفاده از این فرصت تجهیزات رادیویی خودشان را چک کردند.

فیروز کریمی در جریان بازی با فیلمبردار تلویزیونی شوخی کرد.

یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق با توجه به شرایط حساس 5 هفته پایانی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و از نزدیک این مسابقه را زیر نظر گرفت.

در یک صحنه فیروز کریمی به کمک داور اعتراض کرد و او نیز در پاسخ به سرمربی تراکتور گفت شما کار خودتان را انجام بدهید، ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

محمدعباس زاده در دقیقه43 شوتی محکمی را از پشت دروازه استقلال زد که توپ فضای بالای دروازه آبی‌ها را شکافت. به همین خاطر مهاجم تراکتور با بالا بردن دست‌هایش از سایر بازیکنان تراکتور عذرخواهی کرد.

در دقیقه48 ارسالان مطهری می توانست مهدی قائدی را درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ و موقعیت صددرصد گلزنی کند اما خودش تصمیم به شوت زدن گرفت و توپ او را اخباری دفع کرد. به همین خاطر قائدی به شدت از هم تیمی خودش ناراحت شد و دستهایش را با عصبانیت بالا برد.

در وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان تراکتور دچار مصدومیت شد که درون زمین تحت مداوا قرار گرفت و توانست به بازی ادامه بدهد.

پیش از آغاز بازی کادرفنی استقلال به سمت فیروز کریمی رفت. در این بین خوش و بش فرهاد کریمی با سرمربی خودش در استقلال قابل توجه بود. 

فیروز کریمی و فرهاد مجیدی

محمدرضا اخباری امروز بازوبند کاپیتانی تراکتور را بسته است.

پیش از سوت آغاز بازی، سید حسین حسینی فیروز کریمی را در آغوش گرفت و این دو با هم خوش و بش کردند.

سید احمد موسوی وسعید مهری دو بازیکن استقلال که سابقه بازی در تراکتور را دارند، پیش از شروع مسابقه به سمت اعضای این تیم رفتند و با آن‌‌ها دیدار کرند.

در دقیقه 16  پیمان کشاورز دچار مصدومیت و بازی برای لحظاتی متوقف شد. در این لحظه فیروز کریمی کنار خط با دروازه‌بان تیمش صحبت و توصیه‌هایی به او کرد.

در دقیقه18 پیمان کشاورز با برانکارد و به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

بازیکنان استقلال پیش از ورود به زمین حلقه اتحاد تشکیل دادند.

حلقه اتحاد استقلال

صالح مصطفوی، مربی استقلال پیش از دیدار این دو تیم گفت: داوری ها باعث شده بازیکنان دلسرد شوند و انگیزه آنها پایین بیاید‌.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری 

ترکیب تراکتور:‌محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور ، هادی محمدی، پیمان کشاورز ، علی فتحی ، محمد عباس‌زاده ، محمد قنبری ، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی 

لیست اسامی بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال و تراکتور در بازی امروز

14

ویدیوی از استادیوم آزادی در فاصله کمتر از ۲ ساعت تا شروع بازی منتشر شد.

از طرح موزاییکی آبی پوشان روی سکوهای‌ ورزشگاه آزادی در حمایت از فرهاد مجیدی پیش از دیدار مقابل تراکتور رونمایی شد.

طرح موزاییکی استقلال برای دیدار با تراکتور

دیدگاه تان را بنویسید