عارف غلامی: از فوتبال زده شده‌ام/ با خودی و غیرخودی می‌جنگیم

مدافع استقلال گفت: از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده شده‌ام و در این شرایط نمی‌دانیم چه کنیم و با خودی و غیرخودی می‌جنگیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عارف غلامی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم گفت: به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم، همانطور که همه دیدند بازیکنان ما تمام تلاش خودشان را انجام دادند. امروز به این نتیجه رسیدیم که حق خوردنی است، نه گرفتنی است و نه دادنی. نمی‌دانم تا چه زمانی باید این شرایط را تحمل کنیم. در یک فصل چند بار این اتفاق به ضرر تیم ما افتاده است، همیشه گفتیم این اتفاقات سهوی بوده ولی نمی‌دانیم الان چه کنیم. با خودی و غیرخودی می‌جنگیم.

وی ادامه داد: استقلال پر از بازیکنان جوان است، این جوانان چند سال آینده که بزرگتر شدند باید چه رفتاری را برای نسل‌های آینده نشان دهند. تا چه زمانی باید با سر و صدا رای داور را برگردانیم و امتیاز جمع کنیم؟ الان در شرایطی هستیم که نمی‌دانیم باید چه کنیم. کادرفنی و بازیکنان تلاش‌شان را می‌کنند اما نتیجه این می‌شود. 

مدافع استقلال در خصوص مشکلات مدیریتی گفت: اینقدر مشکلات داریم و شرایط‌مان خیلی برای هواداران شفاف است که اگر دوباره درباره آن مسائل صحبت کنیم لوث می‌شود. از گوشه و کنار می‌شنویم که می‌گویند از مشکلات و مسائل قوی‌تر باشید، ولی دیگر نمی‌توانیم از این مسائل غیرفوتبالی قوی‌تر باشیم.

غلامی اظهار داشت: قاضی مسابقه، شخص داور وسط است و وقتی گل  صحیح ما را قبول نمی‌کند چه کار می‌توانیم کنیم؟ تا چه زمانی می‌توانیم با سر و صدا رای برگردانیم و بخواهیم امتیاز بگیریم؟ منِ عارف غلامی 23 ساله از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده شده‌ام. فوتبال برای یکسری‌ها زندگی است و ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید