کارشناس داوری دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل سالم استقلال در دقیقه 67 توسط کمک داور بازی به اشتباه آفساید و مردود اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت سیدمهدی سیدعلی در بازی آلومینیوم اراک و استقلال اظهار داشت: ابتدا باید بگویم اعتراض‌های زیاد به داوری در این مسابقه واقعاً ناخوشایند وآزاردهنده بود. نمی‌دانم مربیان و بازیکنان ما جام ملت‌های اورپا را نگاه می‌کنند یا نه. آنجا شما این همه اعتراض به داور را مشاهده نمی‌کنید. البته داور در این مسابقه چند خطا به سود طرفین نگرفت، ولی نکته مهم مسابقه در دقیقه 67 اتفاق افتاد. زمانی که گل سالم استقلال توسط کمک‌داور مردود اعلام شد.

فارس نوشت؛‌ وی افزود: من چندبار این صحنه را نگاه کردم. هیچ آفسایدی در این صحنه ندیدم و نمی‌دانم که چرا این گل مردود اعلام شد؟ البته کادرفنی استقلال حق استفاده از موبایل را روی نیمکت ندارد. استفاده از موبایل در جریان مسابقه قانونی نیست. اینکه بخواهیم گل را با تصاویر موبایلی برگردانیم درست نیست، زیرا باید از سیستم وی‌ای‌آر استفاده شود. 

رودنیل با اشاره به اشتباه دیگر داوری در این مسابقه گفت: دروازه‌بان آلومینیوم دقیقه 67 توپ را در خارج از محوطه جریمه با دست گرفت که باید یک خطای هند به ضرر آلومینیوم اعلام می‌شد. در دقیقه 80 هم مهدی قائدی با عمل شبیه‌سازی، خود را به زمین زد که این صحنه پنالتی نبود و داور باید یک کارت زرد به مهاجم استقلال نشان می‌داد. 6 دقیقه وقت اضافه هم به درستی از سوی داور اعلام شد. در این مسابقه داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت و این کمک‌داور اول مسابقه بود که به اشتباه گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید