گزارش جی پلاس

حواشی جدال پرسپولیس و گل گهر سیرجان| شجاع خلیل زاده تماشاگر شد/ درگیری پیروانی و قلعه نویی؛ کتک کاری شیری با یک عکاس! + عکس و ویدیو

شاگردان گل محمدی و قلعه نویی از ساعت 19:50 دقیقه امروز (چهارشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قرمزپوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفتند که این مسابقه با برتری 3 بر یک پرسپولیس همراه شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر که از تصمیمات تیم داوری ناراحت بود، بر سر کمک داور فریاد کشید و نسبت به پرچم‌هایش اعتراض شدیدی کرد. در حالی که دو تیم به سمت تونل حرکت می‌کردند، قلعه‌نویی اعتراضاتش را به سمت اشکان خورشیدی داور مسابقه تغییر داد و گفت: «دو تا داد می‌زدند، سوت‌ها برمی گردد. با همین کارها بالا می‌آیند».

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس این صحبت‌ها و اعتراض‌ها را را شنید. وی که بر سر اتفاقات دیدار فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان با امیر قلعه‌نویی دچار اختلاف شده است و در بازی امروز به سمت او نرفت، ناگهان به سمت قلعه‌نویی حرکت کرد و درگیری لفظی شدیدی میان پیروانی و قلعه‌نویی شکل گرفت.

پایان این حاشیه، دخالت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و وساطت او برای پایان دادن به این اتفاقات بود. البته گل‌محمدی خودش در اواسط نیمه دوم نسبت به عملکرد داور به شدت معترض بود و یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

* در دقیقه 84 احمد نوراللهی با شوتی تماشایی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند که البته در این گل نباید از واکنش بد حقیقی هم گذشت. پس از این گل نوراللهی و بازیکنان پرسپولیس دوان دوان سمت عکاسان کنار زمین رفتند. در این صحنه مهدی شیری قصد داشت با گرفتن دوربین یکی از عکاسان از هم تیمی هایش عکس بگیرد اما این فرد دوربین خود را به مدافع پرسپولیس نداد تا شیری به شوخی چندین ضربه به سر این عکاس بزند.

*امیر قلعه نویی پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس روی خود را به سمت حقیقی کرده و نسبت به دریافت این گل از وی انتقاد کرد.

* داور قبل از ورود علی شجاعی به جای سعید آقایی به دفاع چپ پرسپولیس اعلام کرد برای تلف نشدن وقت به سمت هم تیمی خود نرود و از منطقه دیگری خارج شود.

* سرمربی گل گهر در دقیقه 3+90 روی ارسال کرنر خطرناک تیمش که فرصت خطرناکی را برای شاگردان قلعه نویی ایجاد کرد، روی هوا پرید و به این شکل افسوس خود را گل نشدن این موقعیت نشان داد.

* پس از پایان مسابقه قلعه نویی به سمت گل محمدی و برخی بازیکنان پرسپولیس رفت و این برد را به وی تبریک گفت.

*قلعه نویی در پایان مسابقه به سمت داوری رفت و به آنها اعتراض داشت.

photo_2021-06-30_20-18-32

* بازیکنان تیم پرسپولیس با مقداری تأخیر نسبت به تیم گل‌گهر برای گرم کردن بدن‌های خود وارد زمین شدند.

* سیامک نعمتی پس از یک بازی غیبت به دلیل مصدومیت و فرشاد فرجی پس از گذراندن سه جلسه محرومیت انضباطی خود برای دیدار امروز در فهرست پرسپولیس قرار گرفتند.

*‌ پرچمی 2800 متری توسط کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای مسابقه در بخش روبه‌روی جایگاه آزادی نصب شده بود.

* بهنام برزای و محمدحسین کنعانی‌زادگان در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* گادوین منشا مهاجم نیمکت‌نشین گل‌گهر که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد قبل از شروع مسابقه لحظاتی با مهدی ابدی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه گفت‌وگو کرد.

* طرحی موزائیکی حلقه اتحاد بازیکنان پرسپولیس و چهره برخی بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیریتی باشگاه روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود همچنین ماکت‌های تعدادی از هواداران هم روی صندلی‌ها به چشم می‌خورد.

* یونس شاکری مهاجم گل‌گهر برای لحظاتی با یکی از اعضای کادر پزشکی پرسپولیس صحبت کرده و خاطرات دوران حضورشان در پدیده را با هم مرور کردند.

* با وجود اضافه شدن فرجی و نعمتی بازیکنان ذخیره پرسپولیس همچنان یک جای خالی دارد زیرا وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا نتوانستند خود را به این مسابقه برسانند.

* حدود 10 نفر از طرفداران پرسپولیس که برای نصب پرچم بزرگ این تیم در ورزشگاه حضور داشتند برای تماشای بازی در مجموعه آزادی ماندند تا این دیدار را از روی سکوها تماشا کنند.

*شجاع خلیل زاده تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس - گل گهر در استادیوم آزادی بود.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل گل‌گهر

حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

ترکیب گل‌گهر مقابل پرسپولیس

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، محمد آقاجانپور، رضا شکاری، علیرضا آرتا، علی صالحی شفیع، احمد زنده‌روح، امین پورعلی

 

 

14000409000834_Test_NewPhotoFree

photo_2021-06-30_19-04-43

 

طرح کانون هواداری پرسپولیس برای بازی امشب مقابل گل گهر سیرجان

 

دیدگاه تان را بنویسید