جی پلاس

واکنش روزنامه های اسپانیایی به شب دراماتیک لاروخا؛ "تمام احساسات را تجربه کردیم تا صعود کنیم"

تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر کرواسی به یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد اما فرانسه از سوییس شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال اسپانیا دوشنبه شب در یک بازی تماشایی توانست کرواسی را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شود. لاروخا که در ابتدا دروازه اش با گل به خودی پدری باز شد توانست جبران کند و سه بار دروازه کروات ها را باز کرد اما دو گل دیگر دریافت کرد و بازی ۳ بر ۳ مساوی شد. تیم لوییس انریکه در وقت های اضافه دو گل به ثمر رساند و برنده این بازی پر هیجان شد. 

روزنامه های اسپانیایی به تمجید از عملکرد تیم ملی کشورشان پرداختند. مارکا از تیتر "فراموش نشدنی" استفاده کرد و نوشت: " پیروزی تپش آور اسپانیا." این نشریه حریف بعدی تیم ملی کشورشان را برجسته کرد و نوشت: " و یک چهارم نهایی برابر سوییس!" 

روزنامه مادریدی پیروزی لاروخا را این چنین توصیف کرد: "پس از تجربه تمام احساسات صعود کردیم: خشم به خاطر یک بر صفر، خوشحالی پس از ۳ بر یک، ناامیدی پس از تساوی، وجد پس از گل موراتا... و این کشور دوباره می درخشد." 

مارکا در ادامه به نتیجه دیدار فرانسه و سوییس اشاره کرد که با تساوی ۳ بر ۳ تمام شد و خروس ها در ضربات پنالتی شکست خوردند. این نشریه نوشت: "کیلیان ام‌باپه پنالتی تعیین کننده را از دست داد و قهرمان جهان حذف شد." 

روزنامه های اسپانیا

روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار تصویری از خوشحالی انریکه در کنار سرخیو بوسکتس تیتر زد: "پنج تایی خاص"

نشریه کاتالانی به بازی اشاره کرد و نوشت: "اسپانیا در حالی به یک چهارم نهایی صعود کرد که در یک بازی پر هیجان در وقت های اضافه توانست پیروز شود. اسپانیا که تا دقیقه ۸۴ با نتیجه ۳ بر یک پیش بود در هفت دقیقه پایانی دو بار دروازه اش باز شد."

تیتر دیگر موندو دپورتیوو به حذف فرانسه اختصاص داشت و سوییس که حریف بعدی لاروخا در یک چهارم خواهد بود.

روزنامه های اسپانیا

 

دیدگاه تان را بنویسید