پرورش اندام کاران ایرانی از گرجستان دیپورت شدند!

گرجستان از ورود ورزشکاران پرورش اندام ایران که قصد حضور در تورنمنت این کشور را داشتند به دلیل واکسینه نشدن در برابر ویروس کرونا خودداری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم پرورش اندام ایران که برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان، عازم این کشور شده بود، به دلیل واکسینه نبودن در برابر ویروس کرونا، نتوانست مجوز ورود به این کشور و حضور در مسابقات را دریافت کند.

ایسنا نوشت؛ ممانعت مسئولان گرجستان از ورود ورزشکاران ایران به این کشور باعث معطلی ۱۰ ساعته آن ها در فرودگاه گرجستان و در نهایت بازگشتشان به ایران شد.

مشخص نیست چرا فدراسیون بدنسازی بدون توجه به رعایت موارد قانونی در شرایط فعلی، اقدام به اعزام ورزشکاران به رقابت های گرجستان کرده است.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دراین باره گفت: متاسفانه برخلاف مذاکرات انجام شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به عمل آمد. البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند.

روشنی گفت: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرونا، حساسیت زیادی روی این موضوع دارد. برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی ۱۵ روز قبل از سفر از ۵ وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند.

دیدگاه تان را بنویسید