جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مدت زمان درمان نعمتی مشخص شد/ تغییرات گسترده در هیات مدیره آبی پوشان/ فرشید اسماعیلی به فدراسیون فوتبال رفت

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز یکم تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز سه شنبه یکم تیر پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

مدت زمان درمان نعمتی مشخص شد

 

سیامک نعمتی در بازی دو روز قبل سوپرجام از ناحیه مفصل شانه دچار مشکل شد.

وی که با دست بسته در جشن قهرمانی سرخ پوشان شرکت کرد و اکنون در بررسی های ابتدایی مشخص شده برای بازگشت به ترکیب دست کم نیاز به سه تا چهار  هفته درمان دارد.

البته قرار است کادر پزشکی پرسپولیس برای بررسی دقیق تر مصدومیت بازیکن این تیم با پزشک متخصص مشورت کنند.

با این وضعیت باید دید آیا نعمتی می تواند در هفته های پایانی لیگ برتر و دربی جام حذفی برای پرسپولیس به زمین برود؟

آخرین وضعیت مصدومان سرخ پوشان

 دکتر علیرضا حقیقت اظهار داشت: بعد از آسیب‌دیدگی که در مسابقه سوپر جام برای سیامک نعمتی روی داد، اقدام‌های اولیه انجام و این بازیکن برای ام‌. آر. آی اعزام شد. با دریافت نتیجه تصویربرداری درباره روند و طول زمان درمان تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: درباره آسیب دیدگی آل‌کثیر از ناحیه دست هم وضعیت به همین منوال است. منتظر جواب تصویربرداری هستیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که در تمرینات و بازی‌های تیم ملی مصدوم شدند نیز هر روز بررسی می‌شود. آنها فعلاً زیر نظر کادر پزشکی، برنامه خود را دنبال می‌کنند و تلاش بر این است که هر چه سریع‌تر برای تمرینات گروهی در اختیار کادرف نی قرار بگیرند.

نامه پرسپولیس به AFC ؛ استقلال میزبان مناسبی داشته باشد

 

بنا بر اعلام امیر علی حسینی، این باشگاه در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان درخواست کرد، مسایل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تاکید بر این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر بازی مرحله بعد خود برابر پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات 2020 و 2021 به منظور حفظ سلامت اعضای دو تیم و هیات برگزاری رقابت‌ها، اجرای پروتکل‌های پزشکی ضد کوید19 را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنین با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام شود.

گفتنی است، قهرمان فوتبال ایران، 22 شهریورماه از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم استقلال  تاجیکستان خواهد بود.

در جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس و دو باشگاه اصفهانی چه گذشت؟

روز گذشته جلسه ای در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن و اعضای این کمیته و در راستای بررسی اتفاقات قبل از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس و پرتاب نارنجک به اتوبوس سرخ پوشان برگزار شد.

با توجه به اینکه همچنان بین اعضای کمیته انضباطی در راستای رسیدگی به صلاحیت این کمیته برای رسیدگی به این پرونده، اختلاف نظر وجود دارد و تعدادی از آنها همچنان اعتقاد دارند این پرونده باید در کمیته اخلاق بررسی شود، در جلسه روز گذشته دفاعیه ای توسط نمایندگان سه باشگاه ارائه نشد.

ماجرا از این قرار است که  تعدادی از اعضای کمیته انضباطی اعتقاد دارند این پرونده انضباطی است اما باید ابتدا پرونده تکمیل شود تا صلاحیت کمیته اخلاق و انضباطی برای رسیدگی به پرونده مورد تایید قرار بگیرد.

کمیته انضباطی استعلام های مختلف را کسب کرده اما پس از اینکه مشخص شود از بین این کمیته و کمیته اخلاق کدام یک صلاحیت رسیدگی به پرونده دارند، جلسه ای برای رسیدگی به ماهیت پرونده برگزار خواهد شد.

به هر حال در جلسه روز گذشته تعیین صلاحیت کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت و البته این بحث هم بررسی شد که چرا در در هر سفر پرسپولیس به اصفهان چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در حقیقت ریشه یابی این اتفاقات برای کمیته قضایی فدراسیون اهمیت زیادی دارد.

اخبار باشگاه استقلال

تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال 

 روز گذشته مهدی علی نژاد در گفت وگویی با اشاره به اختلافات در باشگاه استقلال گفت:باشگاه استقلال طی هفته های اخیر دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره اش شده که این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود.البته قرار است تصمیمات جدیدی گرفته شود و ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم تا ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم شود.

معاون وزیر ورزش در صحبت های خود در خصوص اینکه آیا احمد مددی از استقلال جدا می شود یا هیات مدیره به صورت سربسته گفت: ان‌شاالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

با صحبت های مهدی علی نژاد مشخص است که تغییراتی در استقلال شکل خواهد گرفت و در بنده مدیریتی این باشگاه شاهد رفت و آمدهایی خواهیم بود. طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جلسه مجمع فردای باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر در آن حضور خواهد داشت تغییرات گسترده ای در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل خواهد گرفت.

ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان شاهد جدایی تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود. از سوی دیگر شایعاتی پیرامون حضور علی نامداری در بین اعضای هیات مدیره شنیده شده ولی به نظر می رسد وزارت روی این گزیینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در بین گزینه های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت.

در نشست فردا که در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می شود اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد. در این بین همه منتظر هستند تا تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و به نظر می رسد با توجه به گزارش هایی که به وزارت ورزش ارائه شده مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد مگر اینکه وزیر ورزش در دقیقه 90 تصمیم به تغییرات در راس مدیریت این باشگاه بگیرد.

در حال حاضر حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند و اسماعیل خلیل زاده بعد از مشکلات قضایی از این باشگاه جدا شد. علی نامداری هم به عنوان مشاور هیات مدیره این باشگاه فعالیت می کند اما ظاهرا جدایی این نفرات از بدنه مدیریتی استقلال جدی است و نفراتی جدید به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر موضع گیری های تندی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده اما به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان تصمیم ندارد تحت تاثیر صحبت های مجیدی اقدامی انجام دهد. مساله ای که روز گذشته و از صحبت های علی نژاد نمایان شد و وی در اظهارات خود تاکید کرد مجیدی در چارچوب وظایف خود عمل و صحبت کند.

وریا غفوری دیدار با گل گهر را از دست داد

کاپیتان تیم استقلال تهران از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و بازی روز جمعه را از دست می‌دهد.

مصدومیت غفوری پیش از بازی معوقه مقابل پدیده از هفته بیست و یکم رخ داده بود که او با توجه به نیاز تیم در این مسابقه شرکت کرد.

غفوری از امروز فیزیوتراپی را آغاز می‌کند و فعلا در تمرینات شرکت نخواهد کرد تا آسیب دیدگی‌اش را برطرف کند.

استقلال روز جمعه از چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت.

برگزاری تمرین استقلال در سالن وزنه

 تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر پدیده مشهد را شکست داد. تمرین ریکاوری تیم استقلال امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی در سالن وزنه برگزار شد. در این تمرین فرشید اسماعیلی که به دلیل مصدومیت بازی با پدیده را از دست داده بود، در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت.

 بازیکن استقلال به فدراسیون فوتبال رفت

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان ناراضی استقلال به مسائل مالی است و به همین خاطر امروز به فدراسیون فوتبال رفت.

اسماعیلی که طی روزهای گذشته در تمرینات تیمش حاضر نشد، مدعی است باشگاه استقلال به ناحق و به دلایل مختلف مبالغی را به عنوان جریمه از قراردادش کسر کرده و دریافتی اش در فصل جاری کم شده است.

از این رو اسماعیلی که شب گذشته هم گلایه هایی را از مدیریت باشگاه استقلال انجام داد، امروز برای پیگیری قراردادش به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رفت. اسماعیلی چند روز قبل به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون نامه زده و خواهان رسیدگی به وضعیت قراردادش شده و امروز این شکایت را پیگیر کرد.

اسماعیلی البته با مصدومیت هم مواجه است. او بعد از چند روز غیبت قرار است از امروز به تمرینات تیمش برگردد. البته او هنوز قادر به حضور در تمرینات گروهی نیست و باید به صورت اختصاصی زیر نظر بدنساز وپزشکان تیم کار کند تا شرایط بازی را به دست آورد.

دیدگاه تان را بنویسید