حواشی بازی استقلال و شهرخودرو| انتقال بازیکن شهرخودرو به بیمارستان به علت افت فشار + فیلم

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در جریان بازی مقابل استقلال راهی بیمارستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم استقلال در بازی معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 19:30 به مصاف شهرخودرو رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر استقلال تمام شد.

در اواخر نیمه دوم یزدان دوست بازیکن تیم پدیده به علت افت فشار از ورزشگاه خارج و به بیمارستان منتقل شد.داور بازی 11 دقیقه وقت تلف شده را برای نیمه دوم اعلام کرد.

درحالی که بازی توقفش تمام شد اما دوباره داور اعلام به قطع بازی کرد. دلیل قطع بازی ضعیف شدن نور ورزشگاه بود که چند دقیقه ای بازی دوباره متوقف شد و بعد از درست شدن نور ورزشگاه بازی از سر گرفته شد.

فرشید اسماعیلی که با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شده است هنگامی که رحمتی را دید به سمت وی رفت و او را در آغوش گرفت. اسماعیلی همچنین با محمد نوازی هم خوش و بش کرد.

 بهزاد غلامپور که در ابتدای مسابقه با کادرفنی پدیده روبه‌رو نشده بود در بین دو نیمه با نوازی و سامره برخورد گرمی داشت.

 هنگامی که رمضانی گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند لوگوی استقلال را به دوربین‌های عکاسان نشان داد و سپس مجیدی را در آغوش گرفت. وی قبل از رفتن به سمت سرمربی استقلال پیراهن تیمش را بوسید.

بعد از خوش و بش رحمتی و مجیدی تمامی بازیکنان تیم استقلال به سمت سرمربی کنونی پدیده رفته و استقبال جالب توجهی از وی به عمل آوردند. بازیکنان استقلال بدون توجه به مسائل کرونایی رحمتی را در آغوش گرفته و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده پیش از شروع مسابقه با کادر فنی استقلال خوش و بش کرد. وی در این فصل مورد توجه باشگاه استقلال بود اما در نهایت موفق نشد به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

بهزاد غلامپور آخرین عضو کادر فنی استقلال بود که بعد از سوت شروع بازی روی نیمکت نشست. وی هنگام برخورد مربیان دو تیم با اعضای تیم پدید و اعضای کادر فنی این تیم روبه‌رو نشد.

تهدید استقلال کارساز شد

 

ساعاتی قبل از این دیدار، باشگاه استقلال تهران اعلام کرد در صورتی که در بازی استقلال و پدیده تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شود، تیم فوتبال استقلال در بازی شرکت نمی‌کند و این تصمیم به دلیل عقد نشدن قرارداد میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ و انتفاع نداشتن باشگاه استقلال از این درآمد اتخاذ شده است.

 

همچنین سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ نیز ساعاتی قبل اعلام کرد که این تبلیغات ارتباطی به این بازی ندارد و مسئولان ورزشگاه آزادی هر چه زودتر باید نسبت به جمع شدن تبلیغات روی سکوها اقدام کنند و در غیر این صورت بازی برگزار نخواهد شد.

از سوی دیگر، سیف، مدیر ورزشگاه آزادی نسبت به این تهدیدها گفت: این تبلیغات از روز گذشته پس از دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده و حتی پس از پایان مراسم دیدار این تیم ها که تا ساعت ۱۲ نیمه شب طول کشید، این تبلیِغات از روی سکوها  برچیده نشد. به هر صورت این تبلیغات متعلق به خودشان است و ما مسوولیتی برابر آنها نداریم.

در نهایت و با کشمکش های زیاد، این بنرهای تبلیغاتی جمع شد تا این دیدار معوقه بدون مشکل در ساعت 19:30 برگزار شود.

 

ترکیب استقلال و شهرخودرو

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد نادری، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی.

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیر حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی، عرفان معصومی.

 

دیدگاه تان را بنویسید