جی پلاس؛

جشن قهرمانی سرخ پوشان در سوپرجام/ اقدام ارزشمند "آقا کریم" در زمان بالا بردن جام+ تصاویر و ویدیو

تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تراکتور قهرمان سوپرجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز (یکشنبه) تیم های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب سوپرجام به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید و شاگردان گل محمدی قهرمان سوپرجام شدند.

بازیکنان پرسپولیس با به صدا درآمدن سوت پایان بازی به جشن و خوشحالی پرداختند.

در اقدامی عجیب مسئولان ورزشگاه آزادی به مسئولان سازمان لیگ اجازه ندادند که سکوی قهرمانی را وارد زمین چمن کنند، اما سرانجام پس از چند دقیقه رایزنی این موضوع محقق شد!

 خبرنگاران که در پایان بازی جایگاه خود را ترک کرده و کنار زمین حضور پیدا کرده بودند نسبت به جایگاهی که داشتند اعتراض کردند، چراکه نمی‌توانستند جشن قهرمانی را تماشا کنند.

 به خبرنگاران اجازه حضور در کنار زمین داده نشد. در این بین دوربین صداوسیما کنار زمین مشغول مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس بود که اعتراض شدید خبرنگاران را در پی داشت.

بازیکنان پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی و دریافت مدال و کاپ پیراهن‌های مخصوصی به تن کردند.

شهاب الدین عزیزی خادم به همراه جعفر سمیعی در کنار مسعود سلطانی فر حضور داشتند تا جام قهرمانی را به سرخپوشان اهدا کنند.

مسعود سلطانی فر در هنگام تقدیر از بازیکنان پرسپولیس وقتی با کمال کامیابی نیا مواجه شد از او دلیل بازی نکردنش را جویا شد که کامیابی نیا به پایش اشاره کرد و تاکید کرد که مصدوم بوده است.

سیامک نعمتی که در دقایق پایانی به بازی آمده بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف خیلی زود تعویض شد، با بستن دستش به گردنش در مراسم اهدا جام شرکت کرد.

مسعود سلطانی فر و شهاب الدین عزیزی خادم در هنگام حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس از پاسخگویی به خبرنگاران در خصوص آینده تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ سر باز زدند.

 

 

 

 

 

 

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

 

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

 

 

جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

سیامک نعمتی در شرایطی که به دلیل مصدومیت قادر به بالابردن جام قهرمانی نبود، کریم باقری جام را برای او آورد و به او کمک کرد تا در جشن سهیم باشد.

دیدگاه تان را بنویسید