جی پلاس؛

حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور/ رونمایی از پوستر AFC برای سوپرجام/ مهمان ویژه عیسی آل کثیر در ورزشگاه!+ ویدیو و عکس

امروز (یکشنبه) تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در رقابت سوپرجام به مصاف هم رفتند واین دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید و شاگردان گل محمدی قهرمان سوپرجام شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های پرسپولیس و تراکتور در رقابت سوپرجام امروز (یکشنبه) از ساعت 19:50 به مصاف هم رفتند واین دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید و شاگردان گل محمدی قهرمان سوپرجام شدند.

حواشی این دیدار را در ادامه مشاهده می کنید؛

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آخرین روزهای حضورش در این وزارت، در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا ضمن تماشای این دیدار، جام قهرمانی را به تیم برنده این مسابقه اهدا کند.

پیش از سلطانی فر، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

عزیزی خادم و وزیر ورزش در ورزشگاه

پیش از آغاز بازی مراسمی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اجرا شد و صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم این امام همام از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

در فاصله 5 دقیقه تا شروع مسابقه بخشی از استیج اهدای کاپ سوپرجام به تیم برنده این مسابقه از تونل به کنار زمین ورزشگاه آزادی منتقل شد.

حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور

 

 قبل از شروع مسابقه از سه داور فوتبال کشورمان که یکی از آنها بر اثر یک سانحه دچار معلولیت شده با حضور محمدرضا اخباری و سیدجلال حسینی کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور تجلیل شد.

بیشتر بازیکنان تیم تراکتور قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رفتند و از آنها رخصت گرفتند؛ همچنین احسان پهلوان، سعید آقایی و حامد لک که سابقه بازی در تیم حریف را دارند برای دقایقی با مسئولین و نیمکت‌نشینان تراکتور خوش و بش کردند.

پرسپولیس- تراکتور

 کادر فنی دو تیم هم خوش و بش گرمی با هم قبل از شروع مسابقه داشتند.

در دقیقه ابتدایی این بازی رسول خطیبی روی نیمکت تیمش نشسته و حمید عبداللهی دستیارش از کنار زمین به هدایت بازیکنان این تیم پرداخت.

عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و میلاد سرلک در کنار کادر پزشکی پرسپولیس در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

تعدادی از خادمان امام رضا (ع) در آستانه ولادت امام هشتم همراه با پرچم‌هایی از بارگاه ملکوتی این امام همام به ورزشگاه آمدند تا قبل از شروع بازی مراسم خاصی با حضور آنها برگزار شود.

علیرضا پژمان مربی تیم تراکتور در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم دقایقی با کریم باقری صحبت کرد.

در فاصله‌ای حدود 25 دقیقه تا شروع مسابقه مسئولان ورزشگاه آزادی مشغول نصب بنرهای تبلیغاتی اطراف زمین بودند.

احسان پهلوان هم که سابقه حضور در تراکتور را دارد برای دقایقی با کادر فنی حریف خوش و بش کرد.

تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس و چند کودک نیز برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

برادر عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و فرزندش هم در ورزشگاه حضور دارند.برادرزاده عیسی آل‌کثیری همان فردی است که مهاجم سرخ‌پوشان پس از بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد منظور از شادی گلش تقدیم این گل به وی بوده و به همین دلیل چشمان خود را کشید تا حالت چشمان بردارزاده‌‌اش را تقلید کند.

برادر آل کثیر در ورزشگاه آزادی

 

 از کاپ سوپرجام ایران رونمایی شد.

کاپ سوپرجام

 

گرم کردن بازیکنان تراکتور پیش از دیدار با پرسپولیس

 

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با تراکتور

آماده سازی استیج قهرمانی سوپرجام

ترکیب تراکتور برای دیدار با پرسپولیس

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده

ترکیب پرسپولیس دوباره لو رفت!

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی مقابل تراکتور تبریز دیدار سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که مدت‌ها است به دلیل برگزاری بازی‌های ملی به میدان نرفته است.

با این حال ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس همچون یک سال گذشته در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی لو رفت تا ادعای مسئولان این باشگاه مبنی بر شناسایی جاسوس رختکن سرخ‌ها بی اثر باشد.

سرمربی پرسپولیس در حالی ترکیب امروز تیمش را اعلام کرده است که در تمرین روز گذشته نیز از آنها استفاده کرده بود اما اعلام فهرست نهایی را به جلسه آنالیز امروز که قبل از بازی برگزار می‌شد موکول کرد.

جاسوس پرسپولیس نیز بلافاصله پس از این نشست، ترکیب تیم را در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در یکی از کانال ها افشا کرد تا بار دیگر سیستم بازی سرخ‌ها لو برود.

گل محمدی در دیدار امروز علاوه بر وحید امیری و کمال کامیابی نیا که با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشتند تنها به سیامک نعمتی استراحت داد تا محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد سرلک، مهدی ترابی و احمد نورالهی در بین یازده مرد اصلی قرار بگیرند.

براساس ترکیبی که منتشر شده این نفرات برابر تراکتور به میدان خواهند رفت: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

حضور هواداران مجازی تراکتور در سوپرجام

باشگاه تراکتور برای هوادارانش در بازی امروز برنامه ویژه ای دارد؛ برنامه ای که طبق آن هوادارانش می توانند بصورت مجازی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

باشگاه تراکتور با اعلام این خبر از طریق رسانه رسمی خود، از هواداران خود خواسته تا با حضور در صفحه اینستاگرام دریک، باشگاه تراکتور نیز زیر مجموعه ای از آن است، در طرح #سن_وارسان (تو هستی) حضور داشته باشند.

هواداران تراکتور امروز در ورزشگاه هستند/عکس

قرار است در این صفحه، اتفاقات پیش، حین و پس از بازی تراکتور و پرسپولیس از نگاه هواداری و به صورت لحظه ای پوشش داده شود. به این ترتیب هواداران تراکتور که مدت زیادی است نمی توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، خواهند توانست به صورت هوادارِ مجازی در ورزشگاه حضور یافته و بازی حساس تیم شان را پیگیری کنند.

ورزشگاه آزادی در فاصله چند ساعت تا دیدار پرسپولیس و تراکتور

 ورزشگاه آزادی هم از همین حالا آماده میزبانی این مسابقه است. تصویر زیر هم به خوبی نشان می دهد  چمن آزادی وضعیت مطلوبی دارد و دو تیم برای کار روی زمین مشکلی نخواهند داشت. 

ورزشگاه آزادی پیش از سوپرجام

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد پیش از آغاز دیدار سوپرجام از حسین نیکوزاده، کاوه بهمنی و مسعود برهان سه داور لیگ برتر تقدیر کند.

AFC با ارسال عکسی از پوستر خود برای دیدار سوپرجام رونمایی کرد.

پوستر AFC برای دیدار پرسپولیس - تراکتور

دیدگاه تان را بنویسید