خطیبی در آستانه سوپرجام: ان شاالله با جام به تبریز باز می‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی به هواداران قول می‌دهم فردا تراکتور یک بازی زیبا و جاندار را طبق آنچه طرفداران می‌خواهند، انجام می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسول خطیبی پیش از دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان بین پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم و هواداران‌شان مهم است. در این چند وقت بچه‌ها با تمام وجود در تمرینات تلاش کرده و با انگیزه کار کردند. از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی به هواداران قول می‌دهم فردا تراکتور یک بازی زیبا و جاندار را طبق آنچه طرفداران می‌خواهند، انجام می دهد.

وی افزود: قبل از شروع تمرینات خود پس از آخرین بازی مان پیمان بابایی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و وی را برای دیدار با پرسپولیس نداریم. اکبر ایمانی هم مصدومیتی پس از بازی با ماشین‌سازی داشت و در زمان آن آسیب‌دیدگی دچار سرماخوردگی شد اما 4-3 جلسه تمرینی است به ما اضافه شده است. مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین باشد با تمام وجود بازی می‌کند.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم. باتوجه به آنالیزی که انجام داده‌ایم و جلسه‌ای که قرار است در آن با بچه‌ها صحبت کنیم با تمام وجود برای کسب جام می رویم و ان شالله با جام به تبریز بازمی گردیم. از هواداران هم خواهش می کنم در این مسیر تیم تراکتور را دعا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید