جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| سمیعی: طلب کالدرون از طریق AFC پرداخت می شود/ واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در جمع سرخ پوشان

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 26 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز چهارشنبه 26 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس​

سمیعی: طلب کالدرون را از طریق AFC پرداخت می‌کنیم/ مشکلات رادو به زودی حل می‌شود

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره دربی سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد:  امیدوارم بازی خوبی را از تیم پرسپولیس شاهد باشیم و بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. البته برای تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند مهم نیست که با چه تیمی بازی می‌کند. امیدوارم بازیکنان مثل همیشه با انرژی و خوب بازی کنند و این بازی هم با برد پرسپولیس به پایان برسد.

سمیعی درباره وضعیت طلب کالدرون از پرسپولیس گفت: ما  با ارتباطات و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مبالغی را به باشگاه تزریق و بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم. بدهی عمده ما مربوط به پرونده کالدرون است. سعی می‌کنیم از منابعی که در afc  داریم این بدهی را پرداخت کنیم. طبق قانون بین المللی تحریم‌ها شامل  بدهی به کالدرون نمی‌شود و باید‌ ای اف سی این مبلغ را پرداخت کند.

امیدوارم بدهی‌های باشگاه پرسپولیس  به پایان برسد 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره نگرانی هواداران بابت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و رفتن رادوشوویچ بیان کرد: از ابتدای حضور در  باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه بودیم. این مشکلات به سال‌های قبل باز می گردد. امیدوارم یک بار برای همیشه بدهی‌های باشگاه تسویه شود تا هواداران ما دغدغه نداشته باشند.

درآمدهای پرسپولیس پیش خور شده است

او افزود: از روز اول که ما باشگاه پرسپولیس را تحویل گرفتیم فقط بدهی داشتیم. درآمد‌های باشگاه هم به علت پرداخت بدهی‌ها پیش خور شده است و ما راهی به غیر از قرض و وام گرفتن  نداشتیم. تمام راه‌های درآمدی باشگاه به کارگزار واگذار شده و کارگزار هم به تمام تعهدات خود عمل کرده است. ما نمی‌توانیم درآمدی غیر از قرارداد با کارگزار داشته باشیم.

سمیعی درباره وضعیت رادوشوویچ اظهار کرد: ما به علت بازی‌های تیم ملی فوتبال، به بازیکنان و کادر فنی مرخصی داده ایم. رادو هم به خاطر اینکه خانواده او در کرواسی حضور دارد به کشورش سفر کرد. امیدوارم مشکلات ظرف یکی - ۲ روز آینده حل شود تا رادو به تیم خود که چند سال در آن زحمت کشیده باز گردد.

آغاز مجدد فعالیت کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

سیدمجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف مجدد بابت درگذشت زنده‌یاد حمید جاسمیان، پیشکسوت و عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، خبر از معرفی عضو جدید این کمیته در روزهای آینده و آغاز به فعالیت دوباره آن داد.

وی در این ارتباط گفت: در پرسپولیس یا هر جایی که حضور پیدا می‌کنیم در قبال امانتی که به ما سپرده می‌شود، مسوول هستیم. در یک باشگاه ورزشی حضور و فعالیت کمیته انضباطی هم لازمه حفظ نظم و انسجام به عنوان رکن اقتدار مجموعه و حفظ منافع آن است که البته فلسفه ما در کمیته انضباطی، قانونمندی در کنار تعامل است.

صدری ادامه داد: این کمیته راه‌اندازی شده بود ولی متاسفانه در عین ناباوری، آقای جاسمیان که از نامداران تاریخ باشگاه بود، را از دست دادیم. این داغ هنوز برای ما تازه است و هرگاه به یاد ایشان می‌افتیم با آن مرام و مهربانی که داشتند، متاثر می‌شویم.

رییس هیات مدیره که ریاست کمیته انضباطی باشگاه را نیز برعهده دارد در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه تاکید کرد در روزهای آینده با معرفی عضو جدید، این کمیته، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

در حال حاضر، سیدمجید صدری و مرتضی دریس ملائکه دو عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هستند.

واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در پرسپولیس

ابوالفضل جلالی درخصوص اینکه گفته میشود کادر فنی پرسپولیس تصمیم به جذب او برای فصل آینده گرفته‌ است، گفت: در ابتدای فصل جاری و همچنین در تعطیلات نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما تحت قرارداد باشگاه سایپا بودم. الان هم حرفه‌ای نیست که بخواهم در مورد فصل آینده صحبت کنم چون بازیکن سایپا هستم و تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است تا هم خودم بهترین عملکرد را داشته باشم و هم اینکه سایپا نتایج خوبی بگیرد.

اخبار باشگاه استقلال

غیبت رشید مظاهری در تمرین استقلال

تیم استقلال در روزهایی که حریف برای انجام بازی دوستانه ندارد، روز گذشته یک فوتبال درون تیمی انجام داد. در این بازی بازیکنان کنونی استقلال دو تیم شدند و فوتبال درون تیمی انجام دادند.

نکته قابل توجه اما غیبت رشید مظاهری در ترکیب دو تیم بود. دروازه بان‌ آبی ها که مدتی به خاطر آسیب دیدگی کتف تمرین نمی‌کرد، در بازگشت به تمرینات یک نیمه مقابل پیکان در بازی دوستانه به میدان رفت اما دیروز با اعلام اینکه گردنش درد می‌کند در فوتبال درون تیمی حضور نداشت.

مظاهری نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که نسبت به پرداخت نشدن مطالبات ناراحت است و گفته می‌شود به باشگاه اولتیماتوم داده که اگر تا 15 روز دیگر مطالباتش را دریافت نکند، قراردادش را فسخ خواهد کرد. از طرفی گفته می شود عدم حضور او در تمرینات هم به همین خاطر است.

استقلالی‌ها امروز وزنه می‌زنند فردا استراحت می‌کنند

 تیم فوتبال استقلال که برای بازی با پدیده آماده می‌شود روز گذشته یک دیدار درون تیمی برگزار کرد. آبی‌پوشان قرار است از ساعت 12:30 در سالن وزنه تمرین ریکاوری را برگزار کنند.

آبی پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و از روز جمعه برای بازی با پدیده تمرینات تاکتیکی را از سر خواهند گرفت.

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده روز 31 خرداد برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید