مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲؛

هشدار بازیکن سابق عراق؛ ششدانگ حواستان به طارمی باشد

بازیکن سابق تیم ملی عراق به بازیکنان این تیم پیش از دیدار با ایران از خطر مهاجم پورتو هشدار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 21 در بازی آخر و حساس در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف عراق می رود تا تکلیفش را برای صعود به مرحله نهایی مشخص کند.

فارس نوشت؛ احمد مناجد، بازیکن سابق تیم ملی عراق در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره حساسیت این بازی، گفت: بازی با ایران همیشه حساسیت خاص خود را دارد و برای هواداران فوتبال عراق پیروزی در این بازی بسیار اهمیت دارد. به معنای تمام این بازی دربی آسیا است و همیشه جنجال های خود را دارد. این مثل بازی بارسلونا و رئال مادرید نیست چون در ال کلاسیکو هر تیمی ببازد می تواند در آینده جبران کند حالا با قهرمانی در لالیگا یا سوپر کاپ هواداران را راضی می کند اما بازی با ایران برای هواداران عراقی تنها زمانی اهمیت دارد که برنده باشند.

وی افزود: خطرناک ترین بازیکن تیم ملی ایران به نظرم مهدی طارمی است. ستاره پورتو در بازی با هنگ کنگ 2 پاس گل و یک گل به ثمر رساند و نشان داد تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. البته سردار آزمون را نیز نباید فراموش کرد. این بازیکن دو گل مقابل هنک گنگ به ثمر رساند. اما مهمترین نکته این است که در این بازی شش دانگ حواسمان روی روی طارمی باشد چون بسیار بازیکن خطرناکی است. امیدوارم با پیروزی در این بازی  ملت عراق خوشحال شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید