جی پلاس

بهترین های هفته اول لیگ ملت های 2021| والیبال ایران بدون نماینده!

با پایان هفته اول رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021، برترین های هفته نخست از نظر آماری مشخص شدند و ایران جایگاهی در رده های بالا نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ یک پنجم از کل رقابت های لیگ ملت های والیبال به پایان رسید و تمام تیم ها سه بازی انجام دادند. ملی پوشان والیبال ایران نیز سه بازی انجام دادند که حاصل آن دو شکست برابر ژاپن و روسیه و یک پیروزی برابر هلند بود. 

امتیازآورترین: ماکسیم میخایلف روس که در اکثر صحنه ها انتخاب اول پاسور روس ها بود با کسب 69 امتیاز مستقیم بهترین عملکرد را داشت و پس از او نیمیر از هلند و سوکولوف از بلغارستان با 65 و 57 امتیاز دوم و سوم شدند. میثم صالحی از ایران با 30 امتیاز در مکان هجدهم قرار گرفت.

 حمله: آبشار زن قدرتمند روس ها میخایلف در این بخش هم در رده نخست ایستاد و نیمیر هلندی دوم شد. لوبوریک از صربستان در رده سوم قرار گرفت. صابر کاظمی در رده دوازدهم بهترین های این بخش قرار گرفت.

دفاع روی تور: در این بخش هم روسیه بهترین عملکرد را داشت و ایلیا ولاسوف با 10 دفاع موفق بهترین بود. پس از او کریک از آلمان و پوردوسکانین از صربستان با 8 دفاع دوم و سوم شدند. ایران در غیاب موسوی که تنها چند امتیاز برای ایران بازی کرد نماینده ای در جمع بهترین ها نداشت و علی اصغر مجرد یازدهم شد.

سرویس: لئون از لهستان با 13 امتیاز مستقیم سرویس بهترین عملکرد را داشت. نیمیر از هلند و میخایلوف از روسیه با 9 و 7 امتیاز مستقیم در رده های بعدی قرار گرفتند. امیرحسین اسفندیار با 5 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

پاسور: جووویچ از صربستان، زیمرمان از آلمان و کریستنسون از آمریکا بهترین پاسورهای هفته اول رقابت ها بودند. محمدطاهر وادی در رده نهم قرار گرفت. 

توپ‌گیر: لوک پری لیبروی کهنه کار استرالیا با 35 توپ گیری موفق بهترین عملکرد را داشت و پس از او زینگر از آلمان و بالاسو از ایتالیا دوم و سوم شدند. آرمان صالحی در رده چهاردهم قرار گرفت.

دریافت اول: زینگر از آلمان، دفالکو از آمریکا و سبولج از اسلونی بهترین های این بخش بودند و آرمان صالحی از ایران در رده هفتم قرار گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید