فرزاد مجیدی : از حق هوادارانمان نمی‌گذریم/ غلامپور: من فرشاد فرجی را نزدم

کمک سرپرست استقلال گفت: ما دست خالی هستیم و هیچکس حمایت‌مان نمی‌کند اما از حق هواداران‌مان نمی‌گذریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرزاد مجیدی پس از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در داربی اظهار کرد: در روزی که مستحق باخت نبودیم، بازی را واگذار کردیم و به باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گوییم. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم.

او خطاب به فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم گفت: ما نمی‌دانیم چه چیزی باید به فدراسیون فوتبال بگوییم. آقای عزیزی خادم شما می‌خواستید فوتبال را متحول کنید اما این تحول است؟ همین آقای اکبریان ۲ سال پیش قهرمانی را از استقلال گرفت اما باز هم او را داور بازی با ما گذاشتند. ما که به شما گفتیم این انتخاب باعث اشتباهاتی می‌شود.

مجیدی اضافه کرد: چند گروه به یک گروه؟ ما دست خالی هستیم و هیچ‌کس حمایتمان نمی‌کند. اگر کمیته انضباطی بعد از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس برخورد می‌کرد، دیگر شاهد این اتفاقات نبودیم. ما باختیم و توجیه هم نداریم اما من به شما قول می‌دهم فردا چهار بازیکن استقلال و سه بازیکن پرسپولیس را محروم می‌کنند و فوتبال را همینطوری جلو می‌بریم. آقای خادم جوابگو باشید. من به عنوان کوچک ترین عضو تیم استقلال از حق هواداران‌مان نمی‌گذرم.

 

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در پایان دربی گفت: ابتدا باید بگویم شرمنده هواداران هستیم. خوب بازی کردیم و توپ‌های بیشتری روی دروازه پرسپولیس آوردیم، اما حریف یک توپ به چارچوب زد و گل شد. حملات استقلال زهردار بود و اصلا مستحق شکست نبودیم. باید زودتر خودمان را برای دیدارهای آینده آماده کنیم.

او ادامه داد: ما کارشناس داوری نیستیم که نظر بدهیم، اما همه کارشناسان داوری گفتند خطا روی قایدی پنالتی بود. متأسفانه محمد رضا اکبریان داور بازی پنالتی صددرصد را نگرفت.

غلامپور درباره درگیری با فرشاد فرجی گفت: همه کنار به بازیکنان استقلال هجوم آورده بودند. یک لحظه تصور کردم بازیکن پرسپولیس (فرشاد فرجی) به سمت مجیدی حمله‌ور شده است. این بازیکن را فقط هُل دادم و فیلمش موجود است و هیچ زدنی در کار نبود. کمک‌داور ظاهرا چشم‌هایش عقابی بود، چون درگیری‌های کنارخط را دید تا اخراج شوم، اما پنالتی استقلال را ندید!

 

دیدگاه تان را بنویسید