تقدیر صالحی امیری از سهراب مرادی با وجود ناکامی در کسب سهمیه المپیک

سید رضا صالحی امیری طی پیامی از رشادت هاو تلاش های خستگی ناپذیر سهراب مرادی برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در متن پیام فوق آمده است: سهراب مرادی پولادمرد افتخار آفرین و با اخلاق کشورمان به رغم آسیب دیدگی مزمن جهت حضور در بازیهای المپیک توکیو،دلاورانه باتحمل درد ورنج فراوان پنجه در پنجه پولادسرد باحریفان سر سخت خود نهاد تا بتواند بار دیگر پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در این میدان بزرگ برافراشته نماید.

سهراب عزیز با تکیه به قدرت لایزال الهی و با ذکر یا علی،،، تمام همت،قدرت و توان خود را در چله غیرت و مردانگی نهاد و حتی دردمزمن کتف وکمر وی هم مانع ازحضور ایشان در این میدان سخت نشد.

بی شک این سرزمین ، خاستگاه شیر زنان و دلیر مردانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی بارها وبارها کام ملت راشیرین کردندودر دل این مردم عزیز و قدرشناس جای گرفتند.

یاد ونام سهراب قهرمان وپهلوان نامدار ایران زمین تا ابد بر تارک اذهان مردم نقش بسته و ماندگار خواهدماند.

از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی قهرمان ارزنده کشورمان دعای خیر می نماییم و امید واثق داریم باردیگر شاهد حضور ایشان در عرصه رقابت های آسیائی ،جهانی والمپیکی باشیم.

وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک،فدراسیون وزنه برداری وخانواده بزرگ و فرهیخته ورزش قدردان ستارگان ایران زمین خواهند بود.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۶
 
 

 

دیدگاه تان را بنویسید