برای نهمین دوره پیاپی

بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد/ جشن قهرمانی با 6تایی کردن گلادباخ!

با توجه به پیروزی دورتموند برابر لایپزیش، قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا قطعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از هفته سی و دوم رقابت‌های بونس لیگا، بورسیا دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایندونا پارک میزبان لایپزی بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.

در این بازی رویس 7 و سانچو 51 و 87 برای دورتموند گل زدند و کلاسترمان 63 و دانیل اولمو گلزن لایپزیگ بودند.

با شکست لایپزیش، عملا این تیم شانس قهرمانی خود را از دست داد و بایرن مونیخ 3 هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی خود را برای نهمین فصل متوالی تکرار کرد.

لایپزیش با 64 امتیاز دوم است و دورتموند با این برد 58 امتیازی شد و شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را بالا برد.

بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ امشب (شنبه) در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان، در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف هم رفتند که بایرن مونیخ با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید.

روبرت لواندوفسکی در دقایق 2، 34 و 66 (از روی نقطه پنالتی)، توماس مولر در دقیقه 23، کینگزلی کومان در دقیقه 44 و لروی سانه در دقیقه 86، دروازه مونشن‌گلادباخ را باز کردند. بایرن از دقیقه 75 با اخراج تانگوی نیانزو، 10 نفره به بازی ادامه داد.

این سی و یکمین قهرمانی بایرن در بوندسلیگا و نهمین قهرمانی متوالی باواریایی‌ها محسوب می‌شود. (آغاز روند از فصل ۱۳-۲۰۱۲) هانسی فلیک نیز هفتمین سرمربی بایرن است که با این تیم، بیش از یک بار قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه می‌کند.

بایرن مونیخ

 

دیدگاه تان را بنویسید