شوک ۳۵ و نیم میلیاردی به فوتبال ایران؛ حکم دستیاران ویلموتس هم اضافه شد!

حکم دو تن از دستیاران مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال رسیده است و فدراسیون فوتبال باز هم نقره داع شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بد بیاری های فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و رای نهایی دو تن از دستیاران ویلموتس به فدراسیون فوتبال رسید.

فوتبالی نوشت: این خبر در حالی که منتشر شد که دیروزماجرای سندتک برگ شستا و از دست رفتن ساختمان فدراسیون فوتبال ترند شده بود. هر کدام از دستیاران ویلموتس، فدراسیون فوتبال را به پرداخت 700 هزار یورو محکوم کرده اند که در مجموع یک و میلیون و چهارصد هزار یورو می شود.

اگر قیمت یورو را در روز چهارشنبه تقریبا 25300 تومان بگیریم، فدراسیون فوتبال باید نزدیک به 35 و نیم میلیارد تومان به دستیاران ویلموتس پرداخت کند. مبلغی که با وضعیت اقتصادی فعلی فدراسیون فوتبال می تواند تهدیدی برای همه زیرساخت های فوتبال ایران باشد.

قرارداد ویلموتس را باید سیاه ترین و بدترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران بدانیم که هنوز ترکش های فوتبال ملی را آزار می دهد. رقم نزدیک به 35 میلیارد و نیمی دستیاران ویلموتس، نمک روی زخمی است که طرفداران فوتبال از آن رنج می برند. باید دید فدراسیون فوتبال در این باره باز هم به کاس شکایت خواهد کرد یا نه. 

این حکم نزدیک به دو هفته پیش به فدراسیون فوتبال رسیده اما عجیب است تا به امروز رسانه ای نشده است. این حکم، مربوط به دستیاران ویلموتس است و خود ویلموتس با دیرکرد نزدیک به 8 میلیون یورو فدراسیون فوتبال ایران را نقره داغ کرده باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید