پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

احمد جمشیدیان: برنده پرسپولیس و سپاهان گام بلندی برای فتح جام برمی‌دارد/ استقلال ضلع سوم قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره بازی طلایی پوشان برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

احمد جمشیدیان پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با جی پلاس، درباره بازی طلایی پوشان اصفهانی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال مسابقات لیگ برتر فوتبال یک مقدار منظم برگزار نشده به همین علت تیم سپاهان در شرایط بازی قرار ندارد. در آن طرف، تیم پرسپولیس بعد از برگزاری بازی‌های سنگین و فشرده در لیگ قهرمانان آسیا مهیا بازی با حریف اصفهانی‌اش است.

وی ادامه داد: بدون شک دو تیم پرسپولیس و سپاهان مدعی اصلی قهرمانی هستند و استقلال ضلع سوم مثلث قهرمانی است. برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان نیمی از مسیر قهرمانی را طی می کند و تیم برنده به سختی امتیاز از دست می دهد. همچنین هر 2 تیم با تاکتیک هستند و بازی جذابی شاهد خواهیم بود.

جمشیدیان درباره اینکه بازی پرسپولیس و سپاهان سرنوشت قهرمانی را تعیین می کند، گفت: به نظرم برنده این بازی گام بلند برای قهرمانی برمی دارد و تیم بازنده باید منتظر بماند تا رقیبش در بازی های آینده امتیاز از دست بدهد. همچنین کسب تساوی در این بازی برای هر 2 تیم می تواند ارزشمند باشد.

پیشکسوت سپاهان گفت: تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم تقویت شد و موفق ترین تیم در نقل و انتقالات بود. همچنین سرخپوشان در هر پست 2 بازیکن خوب در اختیار دارند و همین موضوع باعث می شود که بازیکنان کمتر دچار خستگی شوند. علاوه بر این، تیم سپاهان در  نیم فصل دوم عملکرد  فوق العاده  ای داشت و امتیازات کامل را به غیر از بازی با نفت مسجد سلیمان به دست آورد. به هر حال این دو تیم مشکل خاصی ندارند و بازیکنانشان کیفیت بالایی دارند.

وی درباره برگ برنده این بازی گفت: به نظرم میزبانی سپاهان عامل مفید و مهم برای این تیم به شمار می آید. همچنین تیم پرسپولیس روی زمین بازی می کند و بازیکنان از فضاهای خالی به نحو احسن استفاده می کنند و در آن طرف هم سپاهان در حمله و ضدحمله قدرتمند است. همچنین هر 2 تیم ابزار لازم در این بازی دارند. به نظرم جای سپاهان در آسیا خالی بود چون بهترین سپاهان 5، 6 سال اخیر را می بینیم. علاوه بر این، تیم پرسپولیس هم در سال های اخیر در بهترین شرایط قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید