جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا|حواشی جدال نمایندگان ایران در روز پایانی مرحله گروهی/ افشای علت غیبت نوراللهی و خوشحالی تراکتوری ها به یاد نادر دست‌نشان +عکس و ویدیو

شجاع خلیل زاده برای دومین بار در ترکیب الریان مقابل پرسپولیس قرار گرفت اما در اواخر بازی به دلیل آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شاگردان گل محمدی در پرسپولیس و شاگردان لوران بلان در تیم الریان قطر از ساعت 19 پنج شنبه 9 اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 4 بر2 قرمزپوشان همراه شد.

فولاد ایران 2 - الوحدات اردن یک

فولاد: محسن فروزان، عارف آقاسی، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، زبیر نیک نفس، محمد آبشک، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ابراهیمی، درخشان مهر، پریرا

الوحدات: عبدالله الفخوری، فادی الوعد، احمد زریخ، احمد طاهر هیکل، دنیل احمد، رجایی عاید، انس احمد، صالح راتب، حسن سعد، یزن العرب و محمد الدمیری.

تراکتور ایران 2 - شارجه امارات صفر

شارجه: عادل الحسنی، عبدالرحمن جمعه، پریریا، خالد ابراهیم، علی محمد، خالد بزاویر، سیف رشید، محمد عبدالباسط، کایو، حامد جاسم، شاهین عبدالله.

تراکتور: محمد رضا اخباری، محمد رضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده و میلاد فخرالدینی.

محمد عباس زاده، میثم تیموری و ابوالفضل رزاق پور سه بازیکن مازندرانی تراکتور بعد از زدن گل دوم به شارجه با نشان دادن عدد 7 مقابل دوربین‌ها یادو خاطره نادر دست نشان اسطوره فوتبال مازندران و سرمربی فقید و اسبق نساجی را گرامی داشتند.

* رسول خطیبی بعد از مصدومیت اخباری به داور معترض شد.

لیگ قهرمانان آسیا تراکتور الشارجه امارات

پرسپولیس 4 - الریان قطر 2

لورن بلان ترکیب زیر را برای این مسابقه انتخاب کرد:

فهد یوسف، شجاع خلیل زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، مفاک عود، یوهان بولی و علی فریدون

یحیی گل‌محمدی ترکیب زیر را برای این مسابقه انتخاب کرد:

حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احسان پهلوان، محمد شریفی، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی

* نکته عجیب قرار نگرفتن نام احمد نوراللهی در فهرست پرسپولیس است. ظاهرا این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی جزئی در فهرست قرار نگرفته و البته کادرفنی این تیم هیچ یک از هافبک‌های دفاعی‌ اصلی را در ترکیب قرار نداده است.

*یحیی گل محمدی قبل از ورود به رختکن تیمش برای دقایقی با دوربین ویژه برنامه لیگ قهرمانان صحبت کرد.

* امیرعلی حسینی مدیر کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ایران به آنیل کامات مسئول برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در هند و یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال در کشور میزبان پیراهن پرسپولیس را اهدا کرد.

*در این بازی تمارض علی فریدون بازیکن ایرانی الاصل الریان در برخورد فرشاد فرجی با او سوژه فضای مجازی شد. این بازیکن در حالیکه بازیکن پرسپولیس او را هل داد با گرفتن صورت خود می خواست داور را فریب دهد که فرجی به صورتش ضربه زده ولی موفق به این کار نشد.

 

در دقیقه 17 بازی پرسپولیس و الریان دست فرشاد فرجی در زمان ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس به صورت علی فریدون برخورد کرد که این امر سبب آسیب‌دیدگی جزئی مهاجم الریان شد. به همین دلیل داور ژاپنی از فرجی خواست از فریدون عذرخواهی کند.

*محمد حسین کنعانی زادگان در اوایل نیمه اول در حالیکه توپ زیر پایش بود قصد داشت برای بستن بند کفش خود بازی را متوقف کند که این موضوع با تذکر داور همراه شد.

* در دقیقه 20 برخورد شجاع خلیل‌زاده به عیسی آل‌کثیر سبب سرنگونی مدافع ایرانی الریان و ایجاد موقعیت گل برای پرسپولیس شد. پس از ثانیه‌هایی و زمانی که امید عالیشاه قصد ارسال کرنر روی دروازه حریف را داشت مشاجره خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان سبب شد کی‌مورای ژاپنی به هر دو مدافع تذکر جدی بدهد.

*شهریار مغانلو با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس از مهدی ترابی سه گله سبقت گرفت و با 4 گل بهترین گلزن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد. وی پس از این گل بوسه ای برای نفرات ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه الریان مشغول گرم کردن بودند فرستاد.

* مغانلو پس از گل خود در دقیقه 27 از داور خواست برای استراحت بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر بگیرد اما کیمورا به این موضوع توجهی نکرد و در دقیقه 30 این کار را انجام داد.

* پس از اعلام خطای دامه ترائوره روی امید عالیشاه یحیی گل محمدی از داور خواست به بازیکن الریان کارت زرد نشان بدهد اما وی توجهی به این درخواست نکرد.

*احسان پهلوان پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم دوید و سرمربی سرخ‌پوشان را در آغوش گرفت. البته طبق قوانین و پروتکل‌های بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازیکنی حق ندارد پس از گلزنی به سمت نیمکت برود.

* در دقیقه 40 دامه ترائوره به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب الریان به یوسف عمر داد.

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الریان قطر محمد حسین کنعانی زادگان

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الریان قطر احسان پهلوان

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الریان قطر یحیی گل محمدی احسان پهلوان

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید