جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| تمام حواشی بازی استقلال ایران و الاهلی عربستان/ شب رشید و اعتقاد غریب به بدشانسی!

استقلال در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 45 دقیقه بامداد چهارشنبه 8 اردیبهشت در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 5 بر 2 به نفع استقلال به پایان رسید.

ترکیب دو تیم

با نظر فرهاد مجیدی استقلال با ترکیب رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

لاورنتیو رگکامپ سرمربی الاهلی، تیمش را با ترکیب محمد العویس، عبدالله حسون ترمین، معتذ هوساوی، محمد الفتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، ساریچ، نوح الموسی، سلمان المؤشر، عبدالرحمان غریب و عمر السومه مقابل آبی‌پوشان به میدان می‌فرستد.

کارشناسی داوری

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال، درباره عملکرد داور بازی استقلال و الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: داور این بازی بسیار باتجربه‌ بود و در بازی‌های قبلی هم با تجربه سوت زده است. در این بازی هم احساس رفاقت با بازیکنان داشت و بازی را مدیریت کرد و به خاطر همین توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

او ادامه داد: همه تصمیم‌های داور درست بود. در دقیقه ۱۲ مهدی قایدی در موقعیت آفساید قرار داشت که تصمیم‌ داور درست بود. همچنین در ۲ صحنه خطای هند در نزدیکی محوطه جریمه وجود داشت که داور در هر دو تصمیمی که گرفت توانست عملکرد درستی از خود بر جای بگذارد.

بهترین بازیکن زمین

بعد از پایان دیدار استقلال و الاهلی عربستان، وریا به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

غریب: می توانستیم مقابل استقلال برنده شویم

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عبدالرحمن غریب بازیکن الاهلی بعد از تساوی مقابل استقلال گفت: همچنان در کورس رقابت هستیم و در بازی آخر جبران خواهیم کرد. در این دیدار شانس با ما یار نبود و ما می توانستیم برنده شویم. در مسابقه آخر شانس صعود داریم و با تمام قوا در بازی آخر حاضر می شویم تا بتوانیم با صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هواداران را خوشحال کنیم.

شب رشید در عربستان

استقلال در شروع نیمه دوم‌ بازی با الاهلی تا دقیقه ۷۰ کاملا تحت تاثیر نمایش بی‌نقص الاهلی بود و این تیم چند موقعیت ایده‌آل گلزنی داشت.

با این حال نمایش فوق‌العاده مظاهری مانع از باز شدن دروازه استقلال شد تا آبی‌ها یک امتیاز خود را مدیون‌ این بازیکن باشند.

اما در دقیقه ۷۰ که دیاباته وارد زمین‌ شد روند بازی به نفع استقلال تغییر کرد و آبی‌ها نمایش بهتری داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید