پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

ورمزیار: پرسپولیسی ها دچار غرور و بی انگیزگی در آسیا شدند/ سخت ترین بازی استقلال برابر الشرطه است

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر 4 تیم در دور رفت این رقابت‌ها  عملکرد خوبی داشتند اما در دور برگشت،  تیم فولاد از بقیه تیم ها از نظر نتیجه ضعیف تر عمل کرد. تیم پرسپولیس هم با وجود اینکه در دور رفت با اقتدار عمل کرد اما عملکرد دور برگشت این تیم خوب نبود و شاید غرور و بی انگیزگی بازیکنان باعث شد نتایج این تیم خوب نباشد.

وی افزود: تیم تراکتور در دور برگشت ضعیف تر از دور رفت رقابت‌های آسیایی کار کرد و استقلال هم از بقیه تیم ها حرفه ای‌تر بود.

ورمزیار درباره اینکه عامل خستگی چقدر در نتایج تیم های ایرانی در دور برگشت تاثیرگذار است، گفت:  به نظرم حرفه ای گری در فوتبال را هنوز یاد نگرفتیم و تیم های ما نتوانستند خوب ریکاوری کنند. همه تیم ها در یک گروه شرایط یکسانی دارند و خستگی برای همه تیم ها می توانست رخ بدهد اما تیم های دیگر بهتر ریکاوری کردند و به صورت حرفه ای عمل کردند. خستگی بازیکنان ما به علت عدم حرفه ای گری تیم های ما است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم الاهلی عربستان اظهار کرد: به نظرم تیم استقلال در 2 بازی اخیر خود خوب کار کرد. بازیکنان استقلال  با انگیزه بازی کردند و در نهایت با امتیازی که در بازی با الاهلی گرفتند به عنوان مدعی صعود به مرحله بعد آسیا هستند.

ورمزیار درباره بازی پایانی استقلال برابر الشرطه عراق بیان کرد: تیم استقلال کار خیلی دشواری دارد و سخت ترین بازی اش برابر الشرطه عراق است. آبی پوشان در بازی رفت و بعد از  10 نفره شدن حریف عراقی خود توانست 3 گل بزند.  البته عراقی ها در بُعد ملی و باشگاهی همیشه برای ما دردسر ساز بودند چون تکنیک شان مثل ایرانی ها است. به هر حال اگر استقلال کوچکترین اشتباه و بی انگیزگی برابر الشرطه داشته باشد در آن صورت با مشکل مواجه می شود.

ورمزیار در ادامه گفت: هر 4 تیم ایرانی در دور رفت خوب بازی کردند اما در دور برگشت، پرسپولیس و فولاد شکست خوردند و تراکتور و استقلال هم به تساوی دست یافتند. این موضوع نشان می دهد که جوانی مربیان ایرانی در عملکردشان در آسیا تاثیرگذار است.

وی درباره احتمال برگزاری دربی سرخابی ها در آسیا بیان کرد: من فکر می کنم یک درصد احتمال این وجود دارد که استقلال و پرسپولیس بهم بخورند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه  کدامیک از نمایندگان کشورمان شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: به نظرم استقلال کار سختی برابر الشرطه دارد و اول نباید در این بازی گل بخورد تا بتواند با گلزنی به مرحله بعد صعود کند. تیم پرسپولیس هم به مرحله بعد صعود کرده است. تیم فولاد هم حذف شده است و تراکتور هم شانس کم برای صعود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید