پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

همدانی: تراکتور همه را سورپرایز کرد/تیم های عربی از ایرانی ها هراس دارند

پیشکسوت فوتبال درباره صعود 3 نماینده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس، درباره برد استقلال برابر تیم الشرطه عراق و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خوبی بود و استقلال توانست از گروه سخت به عنوان تیم اول صعود کند. حریفان استقلال سرمایه گذاری کلانی کردند و از بازیکنان تاپ خارجی استفاده می کردند و امکانات خوبی در اختیار دارند اما آبی پوشان صعود مقتدرانه ای داشتند.

وی ادامه داد: به نظرم استقلال قبل از گل اول می توانست به گل دست یابد اما این اتفاق رخ نداد و دیاباته و قایدی از موقعیت های خود نتوانستند استفاده کنند تا گل های بشتری به الشرطه بزنند. به هر حال فشردگی بازی ها باعث شده است که بازیکنان با انجام بازی ها هر 3 روز یک بار خسته شوند و کیفیت بازی شان پایین بیاید. 

همدانی گفت: تیم های عربی لقب گروه مرگ  را به گروه استقلال دادند و از تیم ایرانی هراس داشتند. به هر حال استقلال 2 قهرمانی جام باشگاه های آسیا را  در اختیار دارد و این تیم در گروه سختی قرار داشت و امتیازات تیم ها در گروه استقلال نزدیک به هم بود اما در نهایت آبی پوشان به عنوان تیم اول صعود کردند. 

پیشکسوت فوتبال درباره بازی استقلال برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم های کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری خوبی در آسیا کردند. تیم الهلال هم در آسیا قدمت و جایگاه خوبی دارد و به نظرم این بازی برای هر 2 تیم سخت است. همچنین شاهد بازی زیبایی از تیم های استقلال و الهلال خواهیم بود. علاوه بر این، از مسئولان استقلال می خواهم که  بازیکنان را برای  بازی مرحله حذفی آسیا حفظ کرده و دست به ترکیب تیم نزنند و تیم خود را تقویت کنند. 

وی عنوان کرد: در مجموع عملکرد استقلال خوب بوده است و این تیم در سخت ترین گروه غرب آسیا حضور داشت و توانست کار بزرگی انجام بدهد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عبور کرد. 

همدانی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس در 3، 4 سال  اخیر خوب بازی می کند و کیفیت خوبی ارائه کرده است و گل محمدی تیم یکدستی دارد. همچنین ثبات در مدیریت و کادر فنی پرسپولیس وجود دارد و بازیکنان این تیم چندین سال که در کنار هم بازی می کنند و 2 فینال آسیا نیز تجربه کردند . سرخپوشان با اقتدار از گروهشان صعود کرد.

همدانی درباره حذف فولاد از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من ناراحت هستم که فولاد از گردونه این رقابتها کنار رفت چون این تیم در آسیا خوب شروع کرد اما بعد از آن افت کرد. 

وی درباره عملکرد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تراکتور همه اهالی فوتبال را سورپرایز کرد و این تیم علاوه بر ارائه بازی خوب توانست میزبان این رقابتها را شکست بدهد و در نهایت به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد. 

پیشکسوت فوتبال درباره بازی تراکتور برابر النصرعربستان در مرحله حذفی آسیا گفت: تیم النصر عربستان در مرحله گروهی خیلی خوب کار کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تراکتور در این بازی رخ بدهد. البته تیم های عربی از نمایندگان ایرانی هراس دارند و این موضوع می تواند به نفع تراکتور باشد. 

همدانی درباره میزبانی عربستان در مرحله حذفی بیان کرد: ای اف سی هنوز تصمیمی برای میزبانی رقابتهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نگرفته است اما به نظرم این بازی ها باید در کشور بی طرف برگزار شود. 

وی در پایان درباره اینکه کدامیک از تیم های ایرانی از مرحله حذفی صعود می کنند، خاطر نشان کرد: آرزو می کنم که هر 3 تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید