واکنش رسانه های قطری به دیدار استقلال و الدحیل؛

الدحیل باید مراقب باشد که اتفاق بازی مقابل الاهلی را تکرار نکند/ بردن استقلال غیر ممکن نیست

روزنامه الرایه در گزارشی با عنوان «الدحیل به دنبال شکست استقلال و صدرنشینی» نوشت: بردن استقلال غیرممکن نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امشب در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف الدحیل خواهد رفت. دیداری که ایرانی‌ها برای برد سوم وارد مسابقه می‌شوند و قطری‌ها می‌خواهد با شکست تیم مجیدی به صدرجدول برسند.

روزنامه‌های قطری نیز در چاپ امروز خود مفصل در خصوص بازی امشب صحبت کردند و الرایه نیز مثل الوطن به روحیه دادن الدحیل پرداخت. 

الرایه در گزارشی با عنوان «الدحیل به دنبال شکست استقلال و صدرنشینی» اظهار داشت: بردن استقلال غیرممکن نیست. الدحیل این توانایی و ظرفیت را دارد که بتواند 3 امتیاز کامل را از حریف ایرانی خود کسب کند ولی باید توانایی خود را در یک رقابت سزاوارانه به اجرا گذارد. البته باید گفت این کار اصلا ساده نیست و بازی مقابل استقلال بسیار سخت است.

روزنامه قطری از عملکرد کنونی استقلال در 2 بازی گذشته آسیایی نوشت و از قدرت این تیم صحبت کرد. استقلال در بازی نخست مقابل الاهلی به برتری 5 بر 2 رسید و از سد الشرطه با نتیجه 3 بر صفر عبور کرد.

الرایه نوشت: الدحیل باید مراقب باشد که اتفاق بازی مقابل الاهلی را تکرار نکند و با اعتماد به نفس وارد این مسابقه شود. الدحیل نیازمند این است که با پیروزی مقابل استقلال به روند برد بازگردد و بتواند با صدرنشینی اطمینان خوبی بدست آورد. از طرفی نباید بگذارد که نماینده ایرانی به پیروزی دست یابد زیرا برد استقلال یعنی یک قدم بزرگ به صعود از گروه و رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اسیا  که این کار الدحیل را در رقابت با الاهلی سخت خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید