فراز کمالوند: با تاکتیک ویژه مقابل الدحیل بازی می‌کنیم/ لموشی: استقلال قدرت خود را نشان داده است

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: با تاکتیکی ویژه مقابل الدحیل بازی می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی فردای ما برابر الدحیل، بازی بسیار سختی است. الدحیل تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و ما آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. بازی‌های آنها در قطر و اینجا را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: خودمان را برای این بازی مهم آماده کرده‌ایم. اینطور به نظر می‌رسد که برنده بازی فردا می‌تواند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود راحت کند. به دنبال این هستیم تا یک ثبات خوب پیدا کنیم و با تمام وجودمان، با قلبمان برای هواداران میلیونی خود تلاش می‌کنیم تا باز هم به موفقیت برسیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و الان هم تمام تمرکزمان روی بازی فرداست و امیدوارم پیروز بازی فردا هم ما باشیم. ما در 2 دیدار قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه بازی می‌کنیم.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به سوالی درباره تنوع تاکتیک‌های استقلال در گلزنی و تعدد نفرات گلزن استقلال، گفت: در استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و همانطور که اشاره کردید وقتی 4 بازیکن در 2 بازی یک تورنمنت، هریک 2 گل زده‌اند، نشان دهنده تنوع تاکتیکی تیم است. این موضوع دست ما را باز گذاشته تا به شکلی طراحی کنیم که یک یا دو بازیکن خاص مورد هدف نباشند و با توجه به تنوع تاکتیکی تیم ما، هر بازیکنی می‌تواند در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و گل بزند.

کمالوند در پاسخ به سوالی درباره غیبت فرهاد مجیدی در این نشست خبری، یادآور شد: آنچه ما در اینجا مطرح می‌کنیم، تفکرات آقای مجیدی است و ایشان به عنوان سرمربی تیم مسائل را بیان می‌کند و آنچه هم ما مطرح کردیم، مسائلی است که در ذهن سرمربی ماست. فرهاد مجیدی به واسطه حضور چندین ساله در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن و مربی، کاملا به این فضای مسابقات اشراف دارد و این به ما خیلی کمک می‌کند.

لموشی: استقلال قدرت خود را نشان داده است

صبری لموشی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال تاکنون هشت گل زده و ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم. این تیم صدرنشین گروه است و ما دو دیدار مقابل این تیم خواهیم داشت. این موضوع روی دو تیم فشار ایجاد می‌کند. بازی آخر استقلال تأثیر کاملی روی من نگذاشت چون الشرطه 10 نفره بازی می‌کرد. استقلال اما شش امتیاز دارد و قدرت خود را نشان داده است.

لیگ قهرمانان آسیا صبری لموشی سرمربی الدحیل قطر

وی با بیان اینکه برتری استقلال در دو مسابقه نشان‌دهنده سطح خوب آبی‌هاست، اظهار داشت: استقلال صدرنشین گروه ماست و مسابقه فردا دیداری بسیار مهم و دشوار است. با این حال از الان نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم در پایان مرحله گروهی صدرنشین خواهد بود. هنوز بازی‌های زیادی در انتظار ماست و باید منتظر پایان دور گروهی باشیم. همه تیم‌ها هنوز شانس صعود دارند.

سرمربی الدحیل با اشاره به خط حمله نماینده کشورمان عنوان کرد: گل‌های زده استقلال نشان دهنده قدرت و گرایش این تیم به بازی هجومی است و مقابله با آن به تلاش زیادی نیاز دارد. با این حال کاملاً به توانایی بازیکنانم و اینکه آنها بازی مورد انتظار ما را در زمین ارائه خواهند کرد، اطمینان دارم. این مسابقه برای هر دو تیم، ویژه خواهد بود.

 لموشی با اشاره به از دست رفتن پیروزی شاگردانش مقابل الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: در هر بازی فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد می‌کنیم، اما آنها را از دست می‌دهیم. از دست دادن پُرتکرار موقعیت‌های گلزنی می‌تواند تأثیری منفی روی بازی تیم و نیز نتیجه دیدارها داشته باشد و باید این مشکل را حل کنیم. در راستای حل این مشکل تلاش می‌کنیم و بازیکنان هم باید به تمرکز لازم برسند تا در زمین این این فرصت‌ها استفاده کنند. ایجاد موقعیت‌های گلزنی به معنای عملکرد خوب تیم است، اما باید این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم.

اسماعیلی: الدحیل تیم خیلی قوی است

فرشید اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم. همچنین برای تمام مردم دنیا این آرزو را دارم و ان‌شاءالله هرچه سریعتر از شر این ویروس خلاص شویم.

وی ادامه داد: در 2 بازی قبل نتایج خوبی گرفتیم که نشان دهنده اتحاد و همدلی کل مجموعه استقلال بوده است. الدحیل را آنالیز کرده‌ایم و آنها بسیار قوی هستند. ان‌شاءالله با آنالیزی که کرده‌ایم و اتحاد بچه‌ها بتوانیم فردا پیروز شویم. از هوادارانمان هم می‌خواهم برای ما دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند.

لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر هم تیمی‌هایش در دو گلی که در دو بازی قبلی به ثمر رسانده، گفت: اگر من گلی زده‌ام، تلاش همه بازیکنان و آنالیز کادرفنی بوده است. به همین دلیل از ضعف حریف استفاده کردم و گل زده‌ام. این گل‌ها نتیجه تلاش همه بازیکنان بوده است.

مدافع الدحیل: ۲ پیروزی استقلال کارمان را دشوار می‌کند

لوییس مارتین در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر اظهار داشت: بازی مهمی در هفته سوم مقابل صدرنشین گروه داریم. تیمی که دو پیروزی متوالی به دست آورده است و این موضوع، کار ما را دشوار می‌کند. هدف ما صدرنشینی گروه و صعود به دور بعدی مسابقات است.

وی با اشاره به لزوم تمرکز بالا میان شاگردان صبری لموشی برای غلبه بر استقلال بیان کرد: باید تمرکز زیادی در زمین داشته باشیم تا برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا و بازی قدرتمندی در طول مسابقه ارائه کنیم. تمرکز بهترین راهی است که نتیجه ما را در این مسابقه تضمین می‌کند.

مدافع الدحیل قطر با تمجید از عملکرد این تیم در دو دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل در بازی اول سطحی ممتاز از خودش نشان داد و مقابل الشرطه پیروز شد. در دیدار با الاهلی هم خیلی به پیروزی نزدیک بودیم، اما الاهلی توانست بازی را در دقایق پایانی به تساوی بکشاند و حالا با چالشی جدید روبه‌رو هستیم. ما با اراده وارد زمین می‌شویم و این اراده، ما را در این مسابقه به هدف‌مان می‌رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید