جی پلاس

یا دانشگر را ببخش یا او را بُکش!

با وجود اینکه حدود یک ماه از کنار گذاشتن محمد دانشگر از استقلال می گذرد اما هنوز باشگاه تصمیم نهایی را درخصوص او نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، 21 اسفند سال گذشته فرهاد مجیدی برای دومین بار در دومین مقطع حضورش در استقلال در سال 99، محمد دانشگر را از تیم کنار گذاشت. او در جریان بازی تیمش برابر پیکان با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی داشت و به همین علت با تصمیم سرمربی به صورت موقت از تیم کنار رفت تا تصمیم نهایی درباره او اتخاذ شود.

باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام کرد که 20 درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن به خاطر بی انضباطی کسر می شود اما این ارتباطی به جریمه احتمالی دانشگر از سوی مجیدی ندارد.

با این حال هنوز هیچ خبر رسمی درباره سرنوشت محمد دانشگر در استقلال وجود ندارد. گمانه زنی های زیادی در خصوص وجود نام او در لیست آسیایی این تیم می شود اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

همان اندازه که برخورد با بی انضباطی یک بازیکن عمل پسندیده ای از سوی مجیدی و کادرفنی باشگاه است، به همان اندازه بلاتکلیف گذاشتن او نیز مورد انتقاد قرار دارد.

اگر قرار است مجیدی دانشگر را ببخشد و او به تمرینات بازگردد پس هرچه سریع تر این موضوع را اعلام کند. اگر هم او دیگر جایی در تیم ندارد هم باید هرچه سریع تر اعلام شد و این تعلل هیچ توجیه منطقی ندارد و خارج از حرفه ای گری است.

 

دیدگاه تان را بنویسید