در گفت وگوی با جی پلاس مطرح شد

ادامه انتقادات به تصمیم عجیب عزیزی خادم در تیم ملی فوتبال/ مصطفوی: او هم نشان داد به دنبال اصلاح امور فدراسیون نیست!

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان و از این اتفاق انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره انتصاب مجتبی  خورشیدی توسط رئیس فدراسیون فوتبال به سمت مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: من خورشیدی را نمی شناسم و شناختی از سوابق او ندارم .

وی افزود: هر رئیس فدراسیونی سلیقه خاص خودش را دارد و عزیزی خادم تشخیص داده خورشیدی می تواند از عهده این سمت  برآید. اگر رئیس فدراسیون فوتبال  با افراد کارشناس فوتبال  مشورت کرده و خورشیدی را در این سمت قرار داده است که خوب است، اما اگر او بدون مشورت و بررسی سوابق تصمیم گیری کرده کار اشتباهی انجام داده است.  تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط حساسی قرار دارد و افراد شایسته تر برای سمت سرپرستی در فوتبال کشورمان وجود دارند.

مصطفوی با بیان اینکه مدیر تیم ملی باید با AFC ارتباط داشته باشد، گفت: اگر خورشیدی را فقط به عنوان یک همراه با تیم ملی فوتبال به بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر می فرستند، مشکلی نیست. البته مدیر تیم ملی فوتبال باید با مقامات AFC و  روسای کمیته هایش  مثل کمیته داوران و کمیته برگزاری مسابقات ارتباط داشته باشد تا از حقوق تیم ملی فوتبال کشورمان دفاع کند.

رئیس اسبق فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال متاسفانه نتوانست میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را بگیرد. همه اعضای فدراسیون فوتبال  مشغول برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بودند  و در کسب میزبانی تعلل کردند اما خورشیدی را رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب کرده و عواقب این تصمیم مربوط به فدراسیون فوتبال کشورمان است.  

مصطفوی درباره ارتباط مدیر تیم ملی  با بازیکنان تیم ملی  بیان کرد: ممکن است ، بازیکنان شناختی از او نداشته باشند و  نتوانند با او ارتباط برقرار کنند. زیبنده خورشیدی  نیست که بازیکنان، مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان را تحویل نگیرند.  البته بازیکنان  باید به او کمک کنند چون که تیم ملی فوتبال در شرایط حساسی قرار دارد.

او در پایان صحبت های خود با بیان اینکه این انتخاب می تواند تبعات منفی داشته باشد، اظهار کرد: مدیر تیم ملی فوتبال باید امثال حشمت مهاجرانی باشد و باید دید عزیزی خادم چه وظایفی را به خورشیدی محول کرده است. این انتخاب نشان داد عزیزی خادم هم  به دنبال اصلاح امور فدراسیون فوتبال نیست ، چرا که باید برای انتخاب مدیر تیم ملی فوتبال در این شرایط حساس  با بزرگان فوتبال کشور مشورت می کرد. امیدوارم با کمک رسانه ها ، مردم و تلاش کادر فنی و بازیکنان  بتوانیم از گروه خود صعود کنیم .

 

دیدگاه تان را بنویسید