جی پلاس

استقلالی ها به دنبال کرونا می دوند!+عکس

اعضای باشگاه استقلال به رفتار پرخطر خود در زمان شیوع کرونا هم چنان ادامه می دهند که این بار نوبت به خلیل زاده رسید تا بدون پروتکل در میان بازیکنان این تیم حاضر شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در سال جدید در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می روند. این تیم در هفته های اخیر درگیری بیماری کووید19 بود و بازیکنان مهمی نظیر مظاهری، حسینی، قایدی، غلامی و مرادی درگیری این ویروس شدند.

فرهاد مجیدی نه تنها بازیکنانش، بلکه دو دستیار خود یعنی کمالوند و غلامپور را هم روزهای زیادی به علت کرونا در کنار خود نداشت.

در حالی که روزهای اخیر دائم صحبت از قرنطینه خاص بازیکنان و اعضای تیم برای جلوگیری از بروز مشکل در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما حالا آن ها اقدام خطرناک دیگری هم انجام دادند.

اسماعیل خلیل زاده ساعاتی پیش در جمع بازیکنان حاضر شد تا سال نو را به آن ها تبریک بگوید و از طرف اعضای هیات مدیره و مدیرعامل حمایت خود را از تیم اعلام کند! این اتفاق در حالی رخ داد که خلیل زاده نه ماسک زده و نه فاصله خود را با دیگر اعضای تیم رعایت کرده بود.

حالا مشخص نیست استقلال که در هفته های اخیر در تیم خود 9 کرونایی داشت چطور بازهم بی احتیاطی می کند؛ بی احتیاطی که می داند در لیگ قهرمانان آسیا و با سخت گیری های شدید AFC می تواند دردسر ساز باشد.

هفته های اخیر دائم از کادر فنی و مسئولان باشگاه انتقاد می شد که چرا نتوانستند بازیکنان را به اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی وادار کنند اما حالا مشخص شد مسئولان رده بالای تیم از جمله خلیل زاده هم خیلی با این فضا آشنا نیستند!

 

photo_2021-04-02_22-43-10

دیدگاه تان را بنویسید