پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

کلهر: قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد/ استقلال برابر مدعیان نتیجه خوبی می گیرد/ تیم های ایرانی در آسیا شروع خوبی ندارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگا جی پلاس،  درباره ارزیابی اش از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد و از همه مهم تر اینکه بازی ها در یک کشور برگزار می شود و این موضوع به تیم های ایرانی کمک می کند تا از امکانات کشور میزبان استفاده کنند و کارهای تاکتیکی خود را به درستی انجام بدهند. 

او درباره تیم های همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رویایی خلیل زاده با تیم سابقش  گفت: الریان قطر تیم خطرناکی است و این تیم قطری امکانات خوب و بازیکنان چند ملیتی خوبی در اختیار دارد. البته خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس شناخت خوبی از شجاع خلیل زاده دارند و به طور حتم  کادر فنی می تواند آنالیز خوبی انجام بدهد. همچنین در صورتی که تیم پرسپولیس بتواند مهره های کلیدی الریان را از کار بیندازد به راحتی می تواند پیروز شود.  

پرسپولیس نباید گوآ هند را دستکم بگیرد 

کلهر درباره رویارویی تیم پرسپولیس برابر گوآ هند بیان کرد: به نظرم تیم گوآ هند خطری برای پرسپولیس ندارد و پرسپولیسی ها واقف هستند که نباید حریف خود را دستکم بگیرند. اگر سرخپوشان بتوانند با گل های زیاد تیم گوآی هند را ببرند در آن صورت با مساوی برابر الریان می تواند از گروهش صعود کند. 

ورود به مسائل حاشیه ای تنها مشکل سرخابی ها است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم های همگروه استقلال اظهار کرد: گروه تیم استقلال سخت است اما نمایندگان کشورمان همیشه برابر تیم های قوی در آسیا نتایج خوبی گرفتند و استقلال هم از این امر مستثنی نیست. آبی پوشان همواره برابر تیم های مدعی قهرمانی نتایج خوبی گرفته است و آن ها می توانند از گروه خود صعود کنند. البته تنها مشکل استقلال و پرسپولیس این است که وارد مسائل حاشیه ای می شوند و اگر سرخابی ها از حواشی دور شوند به طور حتم جلوی هر حریفی موفق می شوند. 

گروه تراکتور در آسیا سخت است 

او درباره تیم های همگروه تراکتور تصریح کرد: گروه تیم تراکتور سخت است و مسعود شجاعی مهره تاثیرگذاری در عرصه مربیگری است. البته تراکتور شرایط خوبی پیدا کرده است و این تیم هم می تواند در آسیا به موفقیت برسد. 

تیم فولاد توانایی نتیجه گرفتن در آسیا را دارد  

کلهر درباره تیم های همگروه تیم فولاد خوزستان (درصورت صعود) گفت: تیم فولاد با هدایت نکونام می تواند در آسیا نتایج خوبی بگیرد چرا که نکونام در زمان بازیگری خود یکی از مهره های کلیدی در تیم ملی فوتبال و استقلال در آسیا بوده است و تجربه لازم را در این باره دارد. علاوه بر این، تیم فولاد امکانات خوبی در اختیار دارد و انسجام و اتحاد خوبی در این تیم وجود دارد و این تیم می تواند حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشد.  البته تیم های ایرانی در آسیا شروع خوبی ندارند و امیدوارم در این دوره این اتفاق رخ ندهد. 

فولاد بازی سختی برابر العین دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی فولاد برابر العین در مرحله پلی آف گفت: به نظرم تیم فولاد بازی سختی برابر العین دارد. همچنین تیم العین سرمایه دار است و تدارک خوبی برای آسیا دیده است. به هر حال مشکل تیم های عربی این است که آن ها کُند بازی می کنند و  این موضوع به تیم های ایرانی کمک می کند تا از این نقطه ضعف استفاده کرده و به گل برسند. خط هافبک و حمله فولاد تاثیرگذار هستند و این موضوع به نفع این تیم اهوازی است. 

او درباره اینکه پیش بینی اش از تیم های صعود کننده به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است و از گروهش صعود می کند. البته تیم های استقلال، تراکتور و فولاد باید تلاش بیشتری کنند تا از گروهشان صعود کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید