در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

نقش بزرگ فرهاد در استقلال؛ حسرت بزرگ پرسپولیس در مشهد

کارشناس فوتبال درباره عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره تساوی پرسپولیس و پدیده خراسان اظهار کرد:  به نظرم نبود نوراللهی در این بازی  بسیار تاثیرگذار بود به همین علت مهدی رحمتی مرکز زمین مسابقه را بسته بود تا پرسپولیسی ها مجبور به سانت از جناحین شوند.

او درباره روند مسابقه گفت: تمام تفکر تیم پدیده در بازی با پرسپولیس این بود که از ضد حملات استفاده کند که در نهایت  آنها از این شیوه توانستند به گل برسند.  در نیمه دوم هم تیم پرسپولیس برای جبران گل خورده وارد زمین مسابقه شد. همچنین تیم پدیده یکی، 2 موقعیت گلزنی در نیمه دوم داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند استفاده کنند. علاوه بر این، سرخپوشان پایتخت بعد از زدن گل تساوی توسط سرلک می توانستند در این بازی به برتری برسند اما عدم اعتماد به نفس و بی دقتی بازیکنان باعث شد که آنها نتوانند پیروز شوند.

سید صالحی درباره عملکرد شهریار مغانلو گفت: شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در بازی با پدیده چیزی برای ارائه کردن نداشت و این بازیکن کیفیت بالایی ندارد. البته مهدی ترابی در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد. به طور طبیعی هر تیمی که در نیم فصل دوم امتیاز از دست بدهد از کورس قهرمانی عقب خواهد ماند و شاگردان یحیی گل محمدی امتیاز بدی را از دست دادند. همچنین خط هافبک پرسپولیس در بازی با پدیده بی برنامه بود و علاوه بر این، مهدی رحمتی عمق دفاع پدیده را بسته بود تا سرخپوشان نتوانند از این طریق موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال و پیکان اظهار کرد: تیم استقلال بازی را خوب شروع کرد اما تیم پیکان همانند پدیده چشم به ضدحملات بسته بود. البته تیم استقلال روان تر بازی کرد و شجاعیان هم تحرک خاصی به خط هافبک استقلال بخشیده بود اما در نهایت آنها نتوانستند موقعیت گلزنی برای مهاجمان ایجاد کنند و همین موضوع باعث شد که استقلالی ها نتوانند با برد به استقبال لیگ قهرمانان آسیا بروند.

او در پایان صحبت های خود در خصوص تاثیر فرهاد مجیدی برعملکرد استقلال گفت: به نظرم با حضور فرهاد مجیدی در استقلال انگیزه،  فعل خواستن و بردن در بازیکنان این تیم ایجاد شده است.  برخی از بازیکنان استقلال در بازی با پیکان از ترس کرونا از آمادگی به دور بودند. همچنین مهدی قایدی و شیخ دیاباته از فرم بدنی دور بودند. به هر حال طبیعی است که دور بودن بازیکنان از شرایط آمادگی لازم نمی تواند کمک چندانی به تیم استقلال کند.

دیدگاه تان را بنویسید