جی پلاس

ولورهمپتون صفر- لیورپول یک/ امیدواری به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در اردوی قرمزها

دو تیم ولورهمپتون و لیورپول از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از ساعت 23:30 در ورزشگاه مولینکس به مصاف هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، لیورپول در این دیدار فقط به 3 امتیاز بازی احتیاج داشت تا هنوز شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. شاگردان کلوپ هفته گذشته مقابل فولام با حساب 1-0 در آنفیلد شکست خوردند تا مورد هجوم انتقادات هواداران و کارشناسان قرار بگیرند. این ششمین شکست متوالی آن‌ها در آنفیلد بود و خیلی‌ها از تمام شدن زمان کلوپ در آنفیلد می‌گفتند. با این حال پیروزی مقابل لایپزیش در روز سه شنبه و صعود آن‌ها به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، باعث شد تا کمی روحیه بهتری برای دیدار با ولورهمپتون داشته باشند. 

قرمزهای بندر لیورپول در این دیدار کار را محتاطانه آغاز کردند. در نیمه اول مالکیت کاملا بین دو تیم برابر بود و هر دو، چند موقعیت خلق کردند. در نهایت در دقیقه 45+2 این دیگو ژوتا بود که روی پاس سادیو مانه گل اول و پیروزی لیورپول را زد. این اولین گل ژوتا پس از سپری کردن 3 ماه مصدومیت بود. 

در نیمه دوم، ولورهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد، اما نتوانست به اندازه کافی خطرناک ظاهر شود. در دقیقه 87 محمد صلاح روی حرکت قشنگ چمبرلین، گل دوم را به ثمر رساند، اما داور این گل را مردود اعلام کرد. پس از این گل، روی پاتریسیو بعد از برخورد بد با هم تیمی خود مصدوم شد و بازی حدود 15 دقیقه متوقف شده بود. در نهایت قرمزها با همان تک گل ژوتا در نیمه اول به 3 امتیاز بازی رسیدند.

لیورپول با این پیروزی، 46 امتیازی شد و حالا با تیم چهارم جدول چلسی، 5 امتیاز اختلاف دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید