علی لطیفی در گفت وگو با جی پلاس؛

پیشکسوت فوتبال: استقلال دور دایره باطل می چرخد/ تیم از نظر مدیریتی ایراد دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال گفت: اگر او توانمندی داشته باشد و وارد حاشیه نشود در آن صورت می تواند از نفرات فوق العاده تیمش بازدهی خوبی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: ضمانتی وجود ندارد اتفاقی که 8 ماه پیش سر مجیدی آمد، دوباره سر این مربی نیاید. اگر مجیدی فشارها را تحمل نکند در آن صورت دوباره همان اتفاقات قبل رخ می دهد. 

او ادامه داد: متاسفانه تیم استقلال دور دایره باطل می چرخد. همچنین برای اولین بار بود که استقلال به همراه محمود فکری شاکله اصلی تیمش را حفظ می کند. او بهترین بازیکنان ایران را در اختیار داشت و بازیکنانی همانند مرادمند، مظاهری و موسوی در تیم های قبلی خود فوق العاده بازی کردند به استقلال اضافه شدند. 

لطیفی با انتقاد از رفتار مجیدی و سعادتمند بیان کرد: من هنوز هم می گویم که مجیدی بعد از فینال جام حذفی بی تجربگی کرد و اختلافات او با سعادتمد باعث شد که  استقلال جام قهرمانی را از دست بدهد. همچنین به نظرم منع ورود مربیان خارجی قانون من در آوردی است و همین موضوع باعث شد قیمت مربیان ایرانی بالا برود و سطح کیفی مربیان پایین بیاید؛ این یکی از علت هایی است که تیم هایی چون استقلال نتوانستند مربی مناسبی به کار گیرند. 

پیشکسوت استقلال با انتقاد از شرایط مدیریتی این باشگاه گفت: به نظرم استقلال در حوزه مدیریتی به مشکل برمی خورد چون افرادی برای این باشگاه هزینه می کنند که وظیفه ای در این باشگاه ندارند. به هر حال سیستم معیوب مدیریت است که یک هوادار برای آبی پوشان هزینه می کند و هیچ جای دنیا چنین کاری انجام نمی دهند. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و در صورتی که سیستم غلط مدیریت نبود این تیم نیازی به  افراد متمولی که برایش هزینه می کنند نداشت. آقایان توانمندی مدیریتی ندارند و در صورتی که پول نباشد ضربه بزرگی به استقلال می زند. 

او در ادامه صحبت های خود گفت: هیچ کدام از مربیان استقلال مقصر اصلی نیستند و مدیران تقصیر دارند که مشکلات برای این تیم به وجود می آید. فرهاد مجیدی در زمانی تیم استقلال را در اختیار می گیرد که این تیم شرایط بدی ندارد چون  پرمهره ترین تیم ایران است. اگر مجیدی توانمندی داشته باشد و وارد حاشیه نشود در آن صورت می تواند از نفرات فوق العاده  تیمش بازدهی خوبی بگیرد.  همچنین اگر استقلال شرایط ایده آل داشته باشد در آن صورت این تیم مدعی قهرمانی در آسیا خواهد بود.  امیدوارم مجیدی از پس  کار در استقلال  برآید. به هر حال مجیدی 2 مرتبه سرمربی استقلال بوده است و تجربه کافی در این باره دارد.

دیدگاه تان را بنویسید