رضا رجبی در گفت وگو با جی پلاس؛

پیشکسوت فوتبال: تحولات استقلال براساس توصیه بوده است/ تیم گوشت قربانی شده و مجیدی در این فضای ملتهب موفق نمی شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با جی پلاس، درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال اظهار کرد: طبق آمار، کادر فنی و مربیان 30 الی 40 درصد در موفقیت تیم خود نقش دارند و مابقی بنگاه های اقتصادی و عوامل اجرایی باعث می شوند که یک تیم موفق شود. 

او ادامه داد: به هر حال  تغییر و تحولات کادر فنی  استقلال در چند سال گذشته بر روی احساسات و توصیه ها بوده است. همچنین مشت های گره کرده مجیدی نشان می دهد که رنجش عمیق داشته است و او منتظر بود تا به استقلال بیاید. به نظرم  تیم استقلال گوشت قربانی شده است. 

رجبی درباه جدایی محمود فکری از استقلال بیان کرد: فکری اشکالاتی داشت اما حقش نبود که به این صورت از استقلال برود و متاسفانه اخلاق حرفه ای را باختیم. به نظرم فرهاد مجیدی با تجربه کم در این فضای ملتهب موفق نمی شود. البته انتخاب فکری هم برمبنای فنی و آگاهانه صورت نگرفت و در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که یک مربی تیم خود را تشکیل بدهد و بعد راهی تیم دیگری شود. به نظرم مشت گره کرده مجیدی به صورت مردم بود و حرکتش نقطه تاریکی بود که توقع نداشتم او این کار را انجام بدهد . 

پیشکسوت استقلال درباره انتخاب فراز کمالوند به عنوان دستیار مجیدی گفت: باید در باشگاه استقلال را گِل گرفت و فاتحه اش را خواند. انتخاب این افراد نشان می دهد که استقلال در، پیکر و صاحب ندارد وقرار است فراز کمالوند ناجی اش شود. فریاد شیران هم پیراهن استقلال را آتش زد اما به عنوان مدیرآکادمی استقلال انتخاب شد. محمود فکری با وجود اینکه استقلالی ها در کنارش بود این بلا به سرش آمد. 

او درباره جابه جایی مربیان در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: رسول خطیبی از آلومینیوم اراک را رها کرد و  راهی تراکتور شد. مجتبی حسینی از نفت مسجد سلیمان شهر اولین ها جدا شد و به ذوب آهن پیوست. من از عزیزی خادم  رئیس فدراسیون فوتبال خواهش می کنم به این موضوع ورود کند و باشگاه ها را اجبار کند تا قرارداد مربیان را محکم ببندند. مافیای فوتبال چه کسانی هستند که مربیان را جابه جا می کنند و فوتبالمان به فضاحت کشیده است. 

رجبی درباره حضور ساکت الهامی در استقلال بیان کرد: مجیدی محبوب استقلالی ها است اما ساکت الهامی گزینه سرمربیگری استقلال اعلام کرده بود که استقلالی است و از حرکتش خنده ام می گیرد. مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با اقداماتش باشگاه را به نابودی می کشاند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم بهتر بود که فرهاد مجیدی با آرامش به استقلال می آمد و آرزوی موفقیت برای کادر فنی قبلی استقلال می کرد و به این صورت قشنگ تر بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید