در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

پیشکسوت فوتبال: نتیجه گرفتن در آبادان برای هرتیمی سخت است / عیار تیم ها در نیم فصل دوم مشخص می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس، درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی بار فنی بالایی نداشت و زمین خراب ورزشگاه آبادان مزید بر علت شد تا 2 تیم نتوانند توانایی خود را نشان بدهند. کسب امتیاز در این بازی مهم بود و نتیجه گرفتن در آبادان سخت است. تیم صنعت نفت آبادان خط هافبک و حمله زهرداری دارد و یک امتیاز به پرسپولیس کمک کرد تا در کورس قهرمانی بماند.

کلهر درباره ناکامی پرسپولیس در گلزنی به تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم پرسپولیس در خط حمله اش باید از مهدی عبدی استفاده کند و آمدن این بازیکن در 10 دقیقه پایانی کمکی به سرخپوشان نکرد. به نظرم بازیکنانی که در پست تخصصی خود بازی می کنند  تیمشان بهتر نتیجه می گیرد. به هر حال اگر ترابی و آل کثیر به خط حمله پرسپولیس اضافه شوند به طور حتم سرخپوشان بهتر نتیجه می گیرند. تیم سپاهان رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس دارد و باید سرخپوشان خط حمله خود را تقویت کنند تا با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیاید و فاصله اش را برای قهرمانی بیشتر کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در نقل و انتقالات در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارند، گفت: ترابی، آل کثیر و مغانلو به خط حمله پرسپولیس اضافه می شوند و در مابقی پست ها هم این تیم بازیکنان تاثیر گذار دارد.

او درباره عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم ها شناخت زیادی از یکدیگر به دست آوردند و عیار تیم ها در نیم فصل دوم مشخص می شود. تیم هایی موفق تر هستند که بازی روبه جلو ارائه بدهند تا در خط حمله دچار مشکل نشوند.

کلهر در پایان خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیسروند خوبش را ادامه بدهد و خط حمله اش بهتر بازی کند به طور حتم پنجمین قهرمانی متوالی را به دست می آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید