کارشناس فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

ورمرزیار: تغییر کادرفنی به ضرر استقلال است/ بازیکنان "گربه رقصانی " نکنند/ باید به محمود فکری مهلت بدهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره احتمال تغییر و تحولات در کادر فنی استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمرزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با جی پلاس، درباره وضعیت آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: به هر حال شرایط استقلال خوب نیست و این تیم که تاکنون صدرنشین جدول رده بندی بود با شکست برابر سپاهان صدر جدول را از دست داد. البته وضعیت  آبی پوشان از لحاظ امتیازی  بد نیست و آنها با صدر جدول فاصله چندانی ندارند. 

او ادامه داد: اگر استقلال یک مقداری خودش را جمع و جور کند و بازیکنانی در نقل و انتقالات به خدمت بگیرد به طور حتم مشکلاتش برطرف می شود. 

ورمرزیار درباره درخواست هواداران استقلال مبنی بر استعفای فکری و احتمال حضور قلعه نویی در استقلال گفت: قلعه نویی مربی بزرگ و توانمندی است و استقلال همه افتخارات خود را با قلعه نویی کسب کرده است و در خوب بودن این مربی شک و تردید وجود ندارد. البته  اگر فکری مشکلات خود را حل کرده و نیمکت فنی خود را تقویت کند و آنالیزور خوب به خدمت بگیرد در آن صورت نقاط ضعف تیمش پوشش داده می شود. به نظرم باید به فکری مهلت بدهیم و اسطوره های خود را از  بین نبریم. 

او افزود: به نظرم فکری باید زمان برای آزمون و خطا کردن در استقلال داشته باشد چون جابه جایی به استقلال لطمه می زند و باید از فکری حمایت کنیم تا این مربی نتیجه لازم را بگیرد. 

پیشکسوت استقلال درباره لیست مازاد آبی پوشان پایتخت و احتمال جدایی وریا غفوری بیان کرد: مسئولان استقلال باید به محمود فکری اختیارات بدهند و از او حمایت کنند تا بازیکنان به نوعی "گربه رقصانی " نکنند و آنها تابع تصمیمات سرمربی تیم خود باشند. بعضی از مواقع ضریب خطای سرمربی بالا می رود و در این باره سرمربی باید پاسخگوی نتایج تیمش باشد. زمانی که ما به سرمربی کمتر بها می دهیم همین موضوع باعث می شود که بازیکنان از سرمربی خود حساب نبرند و یک مقدار اذیت کنند. 

او افزود: به نظرم حرکت وریا غفوری مورد تایید و قابل پذیرش نیست و او توجیهی برای رفتارش ندارد. همچنین باید اجازه بدهیم سرمربی کارش را انجام بدهد تا بتواند تیم  خود را سروسامان بدهد. اگر قلعه نویی به استقلال بیاید در آن صورت اختیارات کامل می خواهد. 

او در پایان گفت: من فکر می کنم تغییرات در کادر فنی به ضرر باشگاه استقلال است و موقعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا به خطر می افتد. 

دیدگاه تان را بنویسید